اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اهمیت ویژه نیکوکاران به اطعام نیازمندان در عید سعید غدیر

اهمیت ویژه نیکوکاران به اطعام نیازمندان در عید سعید غدیر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان با عید سعید غدیرخم، ۶ هزار و ۵۲۰ بسته معیشتی، بیش از ۴۴۸ هزار پرس غذای گرم و بالغ بر ۱۲هزار بسته انواع شیرینی و میوه به مددجویان اصفهانی اهدا شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هفته ولادت و امامت، واقعه غدیر را یک رویداد وحدت بخش دانست و اظهار داشت: حرکت های مردمی همانند طبخ و توزیع غذای گرم، هر سال نسبت به سال قبل افزایش می یابد و به یمن این ایام نیز ۶ هزار و ۵۲۰ سبدکالا، ۴۴۸ هزار و ۱۸۶ پرس غذای گرم و بیش از ۱۲هزار بسته از انواع شیرینی و میوه، بین مددجویان توزیع شد.  

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه این اقدام با مشارکت این نهاد، مراکز نیکوکاری و مردم خیر اصفهان انجام شد، ادامه داد: این عید فرصت مناسبی برای تبیین و جریان سازی اندیشه و تفکر علوی و فاطمی در اطعام ایتام و نیازمندان است و امیدواریم هر کسی به اندازه وظیفه خود در ترویج فرهنگ سازی غدیر سهیم باشد.

وی با بیان اینکه نیکوکاران در ایام غدیر توجه ویژه ای به اطعام نیازمندان دارند، افزود: خدمت رسانی به محرومان حرکتی توقف ناپذیر است و در هر مناسبت، جریان نیکوکاری استمرار دارد.

زارع یادآور شد: مردم نیکوکار برای اهدای کمک های خود می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان و مراکز نیکوکاری، از طریق شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* نیز اقدام کنند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x