اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

از فردا برای جام‌حذفی تلاش می‌کنیم، در موقعیت‌سازی خوب بودیم

از فردا برای جام‌حذفی تلاش می‌کنیم، در موقعیت‌سازی خوب بودیم

از فردا برای جام‌حذفی تلاش می‌کنیم/ در موقعیت‌سازی خوب بودیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در تمام این بازی و به خصوص در نیمه دوم خوب موقعیت درست کردیم، اما برای پیروز شدن قدری بدشانس بودیم.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان بیان داشت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی هم از جانب استقلال و هم سپاهان در جریان بود و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گل زنی داشتند، که سپاهان از موقعیت‌های خودش بهتر استفاده کرد. ما کمی بدشانس بودیم و اگر قدری خوش شانس تر بودیم ما هم می‌توانستیم پیروز شویم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: با توجه به اینکه سه شنبه بازی مهمی در جام حذفی در پیش داریم از ۵ تعویض استفاده کردم و به بعضی بازیکنان مثل ارسلان و ریگی استراحت دادم تا ۹۰ دقیقه بازی نکنند و برای بازی سه شنبه آماده باشند؛ و سعی کردم چیدمان تیم را طوری انجام دهم که به بازیکنان بیشتری بازی برسد و تعویضی‌های ما هم خوب بودند. در نیمه دوم خوب موقعیت ایجاد کردیم اما بدشانس بودیم و موقعیت‌های ما گل نشد.

مجیدی تصریح کرد: در این بازی هر نتیجه‌ای احتیاج داشتیم باز هم از همین روش استفاده می‌کردم. یعنی با بازیکنان اصلی شروع می‌کردم و در ادامه مسابقه از دیگران استفاده می‌کردم. استراتژی ما این بود که همه بازی کنند.

وی با اشاره به دیدار این تیم مقابل گل گهر در جام حذفی گفت: همه تمرکزمان را برای جام حذفی می‌گذاریم تا بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم و با پیروزی در این بازی مهم به فینال جام حذفی برسیم.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x