اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

توزیع سبد معیشتی و اطعام به مددجویان در عید سعید غدیر خم

توزیع سبد معیشتی و اطعام به مددجویان در عید سعید غدیر خم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

عید سعید‌ غدیر خم فرصت مناسبی برای دلجویی، اطعام و اکرام ایتام و رفع نیازهای مادی و معنوی نیازمندان با تاسی از سیره حضرت علی(ع) است.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیرخم، با اشاره به اینکه بزرگداشت شعائر دینی نشانه تقوای دل است، اظهار داشت: این روز به بیان امام صادق (ع) روز کسب خشنودی خدای مهربان است و چه نیکوست در این عید بزرگ توجه ویژه ای به نیازمندان داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اعلام اینکه سال گذشته خدمات ویژه به نیازمندان و مددجویان، با توزیع غذای گرم در عید سعید غدیر خم صورت گرفت، گفت: امسال نیز جمع آوری و توزیع کمک های مختلف به ویژه اطعام در دهه امامت و ولادت، با مساعدت نیکوکاران و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

کریم زارع با بیان اینکه ۱۲۰ هزار خانواده نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: امیدواریم هر کس به اندازه سهم خود به عنوان عضوی از جامعه اسلامی بتواند در رسیدگی به ایتام و نیازمندان در این ایام با تهیه سبد معیشتی و اطعام نیازمندان گام بردارد.

وی با تاکید بر اینکه این نهاد واسطه بین محرومان و نیکوکاران است، گفت: کمیته امداد استان واسطه خیر و مورد اعتماد خیران و نیکوکاران فعال در عرصه خیر و احسان است و کمک های مردمی را بر اساس نیت آنها در سریع ترین زمان ممکن بین جامعه تحت پوشش خود توزیع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این نهاد پذیرای کمک خیران برای اطعام نیازمندان در روز عید غدیر است، روش های غیرحضوری پرداخت کمک های مردمی را اعلام کرد و افزود: شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ و شماره تماس ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱در دسترس ترین این روش هاست.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x