اجتماعی استان اقتصادی بین الملل چندر رسانه دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر

مرحوم تابش خدمات زیادی در آبادانی روستاها و مناطق محروم انجام داد

مرحوم تابش خدمات زیادی در آبادانی روستاها و مناطق محروم انجام داد

مرحوم تابش خدمات زیادی در آبادانی روستاها و مناطق محروم انجام داد

رئیس‌جمهور ضمن تسلیت درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مرحوم تابش خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه کرد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت مرحوم مهندس علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این چهره فرهیخته و مدیر فعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجا گذاشت.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت یار صدیق محرومان و دردمندان و خدمتگزار متعهد، دلسوز و پر تلاش مرحوم مهندس علیرضا تابش، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

این چهره فرهیخته و مدیر فعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری از جمله به عنوان استاندار کردستان، گیلان و خوزستان و در سمت ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجا گذاشت که در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه و ماندگار آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده مکرم و عموم دوستداران ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x