اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اهدای ۴۶ هزار و ۱۰۰کیلو گوشت قرمز به نیازمندان در عید قربان

اهدای ۴۶ هزار و ۱۰۰کیلو گوشت قرمز به نیازمندان در عید قربان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان با عید سعید قربان مراکز نذر قربانی با رعایت پروتکل های بهداشتی ، ۱۰۰۹ راس گوسفند قربانی و ۴۶ هزار و ۱۰۰ کیلو گوشت قرمز اهدای خیران و نیکوکاران اصفهانی را جمع آوری و بین محرومان توزیع کردند.

حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با بیان اینکه ادای نذر و کمک به محرومان می تواند روح را صیقل و به انسان آرامش دهد، اظهار داشت: امسال با افزایش مراکز جمع آوری نذورات تا ۴۲۱ پایگاه و استقرار ۸ سایت ذبح در سطح استان با رعایت پروتکل های بهداشتی، به همت نیکوکاران ۱۰۰۹راس گوسفند، قربانی و به نیازمندان اهدا شد.

حمیدرضا طاهری با تاکید بر اینکه گوشت قربانی بلافاصله پس از ذبح و بسته بندی میان مددجویان توزیع می شود، گفت: با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری، ۴۶ هزار و ۱۰۰ کیلو گوشت قرمز و ۲ هزار و ۳۳۱ کیلو گوشت سفید میان مددجویان پخش شد.

وی با اشاره به شرایط حادکرونایی حاکم بر جامعه و رغبت مردم نیکوکار برای بهره برداری از این پایگاه ها دراین روز، ادامه داد:امسال کمک های حاجیان نسبت به سال گذشته ۳۹درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی در پایان با اشاره به اینکه همچنان در حال توزیع گوشت گرم بین مددجویان تحت حمایت هستیم، افزود: نیکوکاران می توانند به منظور مشارکت در این طرح با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* برای پرداخت نذورات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x