اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اهداف و سیاستگذاری ها در ستاد اقتصاد مقاومتی بر ادامه فعالیت بنگاه های تولیدی و اقتصادی معطوف است

اهداف و سیاستگذاری ها در ستاد اقتصاد مقاومتی بر ادامه فعالیت بنگاه های تولیدی و اقتصادی معطوف است

رییس کل دادگستری استان: «اهداف و سیاستگذاری ها در ستاد اقتصاد مقاومتی بر ادامه فعالیت بنگاه های تولیدی و اقتصادی معطوف است»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

در جلسه این هفته ستاد که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید پرونده چند شرکت و بنگاه تولیدی بزرگ مطرح و تصمیمات مهم حمایتی در خصوص رفع مشکلات و موانع آنها اتخاذ گردید.

محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان بیان داشت: باید منویات مقام معظم رهبری(مد ظله) در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی به درستی و دقیق پیگیری و اجرا شود و هدف از تشکیل این ستاد نیز همین بوده و با ترکیب خوب و مؤثر اعضای این ستاد هر گونه مانع و مشکل در مسیر تولید و گردش چرخ اقتصاد استان مرتفع می شود.

وی افزود: صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی و تولیدی اطمینان داشته باشند که دستگاه قضایی حامی و پشتیبان فعالیت های سالم آنها بوده و در قالب تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی، با اتخاذ هر گونه تصمیم حمایتی و در صورت نیاز تشکیل کارگروه های جانبی در راستای حل مشکلات و رفع موانع تولید این بنگاه ها اقدام می نماید.

ایشان در پایان یادآور شد: در پی اقدامات و تصمیمات این ستاد در طول یک سال گذشته تعداد زیادی از شرکت های بزرگ صنعتی مورد حمایت قرار گرفته و از تعطیلی آنها جلوگیری بعمل آمده است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x