اجتماعی استان اقتصادی تصاویر چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

سرلشکر موسوی: کارنامه «امیر جوادیان» برای نسل جوان درس‌آموز است

سرلشکر موسوی: کارنامه «امیر جوادیان» برای نسل جوان درس‌آموز است

سرلشکر موسوی: کارنامه «امیر جوادیان» برای نسل جوان درس‌آموز است

فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تسلیت درگذشت امیر سیاوش جوادیان،نوشت: کارنامه او برای نسل جوان درس آموز و باعث غرور و افتخار است.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، در پی درگذشت امیرسرتیپ سیاوش جوادیان از پیشکسوتان و فرماندهان سالهای دفاع مقدس، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام او بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِکَ هُمُ الفائِزونَ

خبر عروج مردان بزرگ و پیشکسوتانی که عمر گرانمایه شان را در دفاع از ایران سربلند و آرمانهای اسلام عزیز صرف کرده اند باعث حسرت و اندوه خاطر می شود.

اینجانب درگذشت فرمانده سالهای دفاع مقدس و پیشکسوت خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ سیاوش جوادیان را صمیمانه تسلیت عرض می کنم.

کارنامه پرافتخار این فرمانده انقلابی و شجاع در طول حیات پربارش به ویژه در سال های جنگ تحمیلی و پس از آن که به تالیف کتب ارزشمند عملیات های دفاع مقدس و تربیت شاگردان نظامی همت گماشت، پر از حماسه های ماندگاریست که هر صفحه آن برای نسل جوان ما درس آموز و باعث غرور و افتخار است.

او از اولین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در صف اول ایستادگی در مقابل دشمنان این آب و خاک بود و بارها تا آستانه شهادت پیش رفت اما تقدیر این بود که برای تدوین تجربیات آن روزهای آتش و خون بماند و اینک با بجا گذاشتن گنجینه ای ارزشمند از دانش دفاع و جنگ به یاران شهیدش پیوست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت آن استاد بزرگ و فرمانده مخلص به خانواده محترم ایشان، همرزمان و آحاد همکارانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سلامتی و صبر برای بازماندگان و علو درجات معنوی آن مرحوم را از درگاه احدیت خواستارم.

امید است خداوند متعال مزد سالها خدمت خالصانه و زندگی معنوی ایشان را از خزائن رحمت خود عطا فرماید. ان شاءالله

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x