اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

روش های الکترونیکی برای مشارکت خیران اصفهانی درعید قربان فراهم است

روش های الکترونیکی برای مشارکت خیران اصفهانی درعید قربان فراهم است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

با توجه به شرایط کرونایی، در عید سعید قربان نیکوکاران می توانند با استفاده از روش های الکترونیکی، نذورات خود را به نیازمندان اهدا کنند.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به تشدید شرایط کرونا، همزمان با عید سعید قربان زیرساخت های لازم به صورت الکترونیکی برای مشارکت خیران نیک اندیش استان اصفهان فراهم است.

کریم زارع با اشاره به اینکه امسال بیش از ۳۵۰ پایگاه در استان برای جمع آوری نذورات، ذبح و توزیع قربانی برپاست، گفت: مردم نیکوکار استان می توانند مانند سال های گذشته در این عید با سعادت، نذورات خود را برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با تاکید بر اینکه ذبح قربانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت شبکه دامپزشکی استان صورت خواهد گرفت، ادامه داد: علاوه بر جمع آوری نذورات غیر نقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذورات نقدی خیران نیز جمع آوری و به نیابت از ایشان، برای خرید گوسفند، ذبح و توزیع گوشت قربانی بین مددجویان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می شود.

وی با بیان اینکه مردم نوعدوست استان می توانند در حد توان مالی با اهدای کمک نقدی به کمیته امداد در طرح نذرقربانی مشارکت کنند، افزود: کمیته امداد با پرداخت بخشی از هزینه خرید گوسفند به ترویج این کار خیر کمک می کند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در شرایط کرونا، مردم نیکوکار خیر اندیش اصفهانی را به روش های پرداخت الکترونیکی ترغیب کرد و گفت: خیران می توانند با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و واریز وجه به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نیامندان زیادی را به واسطه این کار خیر بهره مند کنند.

کریم زارع، در پایان با بیان اینکه ادارات کمیته امداد استان چهارشنبه ۳۰ تیرماه از ابتدای صبح عید سعید قربان آماده دریافت و توزیع نذورات قربانی میان مددجویان هستند، خاطر نشان کرد: مردم شهر اصفهان برای ذبح گوسفند خود می توانند در ادارات کمیته امداد به آدرس های زیر مراجعه کنند:

۱-     خیابان جامی کمیته امداد منطقه دو

۲-     خیابان زینبیه روبروی پارک لاله امداد منطقه پنج

۳-     خیابان ارتش کوچه ۲۸ امداد منطقه ۳

۴-     سپاهان شهر، جنب ورزشگاه ولایت

۵-     خیابان جی جنب تامین اجتماعی امداد منطقه ۴

۶-     خیابان ۲۴متری خیابان فجر جنب پمپ بنزین مرکز نیکوکاری یوسف زهرا(س)

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x