اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تهران چندر رسانه دسته‌بندی نشده یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

طرح‌ ساماندهی بسیج سازندگی در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

طرح‌ ساماندهی بسیج سازندگی در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

طرح‌ ساماندهی بسیج سازندگی در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح نمایندگان مجلس برای ساماندهی فعالیت گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی مورد بررسی قرار گرفت و موادی از آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، محمود عباس‌زاده‌مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامیدر تشریح جلسه این کمیسیون گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس، نماینده وزارت کشور حضور یافت و مباحثی پیرامون وضعیت استان سیستان و بلوچستان از حیث ابتلاء مردم به ویروس کرونا، ظرفیت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان برای درمان مردم و مقابله با این ویروس بحث و بررسی شد.

وی بیان کرد: مقرر شد کمبودها و مشکلات موجود در این زمینه در کمیسیون تخصصی مربوطه یعنی بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، اقدام و پیگیری لازم صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در ادامه جلسه، طرح نمایندگان مجلس برای ساماندهی فعالیت گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی مورد بررسی قرار گرفت و موادی از آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

عباس‌زاده‌مشکینی گفت: مقرر شد در اولین جلسه هفته آتی آخرین تحولات افغانستان با حضور نمایندگان نهادها و دستگاه‌های مربوطه بررسی شود.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x