اجتماعی استان اصفهان سیاسی

مجلس در انتصاب مدیران دولت دخالت نمی‌کند،دست رئیسی باز است

مجلس در انتصاب مدیران دولت دخالت نمی‌کند،دست رئیسی باز است

مجلس در انتصاب مدیران دولت دخالت نمی‌کند/دست رئیسی باز است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نمایندگان در عزل و نصب مدیران دخالت نخواهند کرد، گفت: رئیس‌ دولت سیزدهم باید با دست باز مدیران خود را انتخاب کند تا بتواند پاسخگوی عملکرد آنها باشد.

پایگاه خبری احوال نیوز ، محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با تاکید بر اینکه مجلس در عزل و نصب مدیران دولت مردمی ورود نخواهد کرد، گفت: رئیس جمهور منتخب باید بتواند با دست باز از افراد متخصص، کارآمد و متعهد استفاده کند تا در آینده نیز پاسخگوی عملکرد این افراد باشد.

وی افزود: ورود و یا دخالت نمایندگان مجلس در انتخاب وزرای کابینه سیزدهم و یا مدیران کار پسندیده‌ای نیست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: راه اندازی سامانه مردم یار موجب شده فضا برای انتخاب مدیران و مسئولان دولت سیزدهم باز باشد و این پیام را به مردم می‌دهد که فضای بسته و سهم خواهانه قبلی برای انتخاب وزرا و مسئولان وجود ندارد.

نقدعلی با بیان اینکه سامانه مردم یار نیز باید جدی گرفته شود، افزود: در صورتی این سامانه را قبول داریم که به نظرات مردم توجه شود و مدیرانی از جنس مردم از طریق این سامانه انتخاب شوند.

وی در خصوص رایزنی رئیس جمهور منتخب با اصلاح‌طلبان، گفت: برخی جریانات سیاسی امتحان خود را پس داده‌اند و کارنامه خوبی ندارند. این جریانات همیشه سهم‌طلبی می‌کنند و قطعاً رئیس‌جمهور منتخب مخالف هر گونه سهم خواهی در کابینه سیزدهم است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x