اجتماعی اقتصادی تصاویر جنوب دسته‌بندی نشده یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برق نیروگاه اختصاصی پتروشیمی های عسلویه به شبکه سراسری متصل شد

برق نیروگاه اختصاصی پتروشیمی های عسلویه به شبکه سراسری متصل شد

برق نیروگاه اختصاصی پتروشیمی های عسلویه به شبکه سراسری متصل شد

نیروگاه اختصاصی تأمین کننده برق پتروشیمی های عسلویه با اجرای پروژه‌های پست ۴۰۰/۲۳۰ کیلو ولت، خط و کلیدخانه ۴۰۰ کیلو ولت، امکان اتصال به شبکه سراسری و ارسال برق مازاد تولید خود را فراهم کرد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از وزارت نفت، شرکت تأمین‌کننده برق و بخار ۲۴ شرکت پتروشیمی مستقر در فاز ۲ پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که با طراحی و اجرای پروژه‌های پست ۴۰۰/۲۳۰ کیلو ولت، خط و کلیدخانه ۴۰۰ کیلو ولت درمجموع به ارزش ۴۰ میلیون یورو امکان اتصال به شبکه سراسری و ارسال برق مازاد تولید خود را برای جبران بخش قابل توجه‌ای از کمبود برق در شرایط کنونی فراهم کرده است.

همه تجهیزات بیرونی و بخش اعظم تابلوهای انتقال از سوی شرکت‌های معتبر داخلی کشور طراحی و ساخته شده و نقش عظیمی در پایداری شبکه برق کشور خواهد داشت.

عملیات اجرایی اتصال به شبکه سراسری از ۲۰ تیرماه امسال به مدت سه روز با هماهنگی و تمهیدات فنی لازم بین شرکت دماوند انرژی عسلویه و سازمان برق منطقه‌ای اجرا و اتصال بین نیروگاه برق دماوند به شبکه سراسری برق کشور از طریق پست ۴۰۰ کیلو ولت خط ۴۰۰ کیلو ولت و کلیدخانه ۴۰۰ کیلو ولت با احداث مجموعه ۴۸ دکل مرتفع تلسکوپی و مشبک به طول ۱۹ کیلومتر و با عبور از مناطق سخت‌گذر کوهستانی برقرار است.

شایان ذکر است، اکنون ۵۰ مگاوات برق به شبکه سراسری در حال تزریق بوده که بنا به ضرورت و نیاز تا ۱۰۰ مگاوات قابل افزایش خواهد بود، با این اقدام مهم همه شرکت‌های مستقر در فاز ۲ اطمینان بیشتری نسبت به تأمین برق مورد نیاز خود خواهند داشت.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x