اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

بهره مندی ۴۸۴دانش آموزان مستعد نیازمند از طرح “مدارس همدل”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۲۷۹ مدیر نیکوکار در طرح “مدارس همدل“، زمینه تحصیل رایگان ۴۸۴ دانش آموز مستعد تحت پوشش کمیته امداد را فراهم کردند.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در مراسمی با قدردانی از زحمات مدیران “مدارس همدل”، اظهار داشت: این طرح با هدف ترویج عدالت آموزش و تربیت، در حمایت از دانش آموزان مستعد تحت پوشش با همراهی و همدلی ۲۷۹ مدیر از مدارس هیات امنایی و غیردولتی انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه دانش آموزان بدون پرداخت شهریه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل هستند، گفت: طرح “مدارس همدل” با همکاری آموزش و پرورش برای تقویت ارائه خدمات تحصیلی به ۴۸۴ دانش آموز مددجو اجرا شد.

کریم زارع با بیان اینکه طرح مدارس همدل بستر مناسبی برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان نیازمند به منظور قبولی در دانشگاه های معتبر دولتی خواهد بود، افزود: در حال حاضر ۲۲۴ پسر و ۲۶۰ دختر دانش آموز در سه مقطع تحصیلی در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

وی آمار دانش آموزان مدارس را به تفکیک اعلام داشت و گفت: ۲۴۹ دانش آموز در ۱۵۹ مدرسه غیرانتفاعی، ۱۲ دانش آموز در ۶ مدرسه نمونه دولتی و ۲۲۳ دانش آموز در ۱۱۴مدرسه هیات امنایی مشغول به تحصیل هستند و تاکنون بالغ بر یک میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی برای این مددجویان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان در پایان با تجلیل از مدیران نیکوکار مشارکت کننده در این طرح که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، گفت: تمامی مدارس هیات امنایی و غیردولتی می توانند با همراه شدن در پویش “مدارس همدل”، فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد فراهم کنند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x