اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه سیاسی

از سوی جهانگیری؛ سند ارتقای بهره‌وری بخش ارتباطات ابلاغ شد

از سوی جهانگیری؛ سند ارتقای بهره‌وری بخش ارتباطات ابلاغ شد

معاون اول رئیس‌جمهور سند ارتقای بهره‌وری بخش ارتباطات که به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اداری و استخدامی کشور به تصویب هیئت دولت رسیده بود را ابلاغ کرد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور سند ارتقای بهره‌وری بخش ارتباطات که به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اداری و استخدامی کشور به تصویب هیئت دولت رسیده بود را ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه ۹ تیر ۱۴۰۰ به پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اداری و استخدامی کشور، سند ارتقای بهره‌وری بخش ارتباطات را تصویب کرد.

بر اساس این تصمیم، وزارت ارتباطات موظف است گزارش پیشرفت اقدامات و برنامه‌های مندرج در این سند را در مقاطع زمانی شش ماهه تهیه و به سازمان ملی بهره‌وری ایران ارائه نماید.

همچنین سازمان‌های اداری و استخدامی و ملی بهره‌وری مکلفند گزارش تجمیعی اقدامات صورت گرفته برای این سند را به صورت سالانه به هیئت وزیران ارسال نمایند.

گفتنی است، این سند پس از ابلاغ و اجرای آزمایشی به مدت یکسال، با پیشنهاد وزارت ارتباطات و تأیید سازمان ملی بهره‌وری قابل بازنگری خواهد بود.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x