اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر

فراخوان طرح «سفیران مهدویت مساجد» در استان اصفهان منتشر شد

فراخوان طرح «سفیران مهدویت مساجد» در استان اصفهان منتشر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فراخوان طرح استانی «سفیران مهدویت مساجد» منتشر شد؛ این طرح با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود.

طرح استانی «سفیران مهدویت مساجد» با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، با هدف تربیت و انتخاب مهدی‌یار و ترویج مهدی‌باوری و مهدی‌یاوری در مساجد با شعار «هر مسجد یک پایگاه انتظار» برگزار می شود.

در فراخوان این طرح که به تازگی منتشر شده است فرصت شرکت در طرح تا ۲۵ تیر اعلام شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی https://formaloo.com/Amoozesh1400 در این طرح مهدوی ثبت نام کنند.

بر پایه این گزارش شرایط شرکت در این طرح، موفقیت در گذراندن دوره‌های مقدماتی مهدویت و مدیریت فرهنگی مهدوی، دارا بودن حداقل ۱۸ سال و همچنین تعهد اخلاقی مبنی بر همکاری با بنیاد مهدویت به مدت حداقل شش ماه است.

این دوره به مدت شش هفته پنجشنبه ها از ۳۱ تیر به صورت آنلاین برگزار شده و از جمله موضوعات آن می توان به ضرورت طرح مباحث مهدویت، معرفت امام، امام در یک نگاه، انتظار و وظایف منتظران، مدیریت فرهنگی مهدوی و مهدویت و هالیوود، اشاره داشت؛ همچنین موضوعات مطالعاتی این طرح شامل عناوینی چون «وادی امن»، «ادعیه منتسب به امام زمان (عج)»، «غیبت و فوائد امام غائب»، «وضعیت شیعه در عصر غیبت»، «اماکن متبرکه و سیره حضرت» می‌شود.

مهدی یار شرکت کننده در این طرح باید دوره سطح یک آشنایی با معارف مهدویت را در دو بخش کلاس های آنلاین و موضوعات مطالعاتی با موفقیت طی کند. در پایان این سطح یک آزمون غیرحضوری از تمامی ۱۲ موضوع مذکور برگزار خواهد شد که موفقیت در آزمون شرط ورود افراد به سطوح آموزشی بعدی می باشد. پس از اعلام نتایج سطح یک افراد برگزیده مجاز به فعالیت های مهدوی در مسجد و شرکت در دوره های آموزشی تکمیلی رابطین بنیاد مهدویت اصفهان خواهند شد.

آشنایی با معارف مهدویت، پیوستن به شبکه رابطین بنیاد مهدویت، شرکت رایگان در دوره های تکمیلی و تخصصی بنیاد مهدویت اصفهان، شرکت رایگان در اردوی فرهنگی جهت بازدید از نمایشگاه تجسمی و الشمس و پرده خوانی مهدویت، شرکت رایگان در اردوی زیارتی جمکران برای رابطین فعال و برگزیده، اهدای جوایز نقدی و فرهنگی به ۱۲ رابط برگزیده، اعزام مربی مهدویت به کانونها و اسکان اردوهای پایان دوره در جمکران از مزایای طرح «سفیران مهدویت مساجد» است.

گفتنی است مخاطبان این طرح منتخبی از خواهران و برادران فعال فرهنگی مساجد (ائمه جماعات، مسئولان پایگاه بسیج و کانون فرهنگی مساجد و…)هستند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x