اجتماعی استان اصفهان تصاویر تهران دین و اندیشه سیاسی

اختلافات داخلی دستگاه‌های اجرایی باید در درون دولت حل و فصل شود

اختلافات داخلی دستگاه‌های اجرایی باید در درون دولت حل و فصل شود

اختلافات داخلی دستگاه‌های اجرایی باید در درون دولت حل و فصل شود

رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران گفت: اختلافات داخلی دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از ظرفیت قانون اساسی و در درون دولت حل و فصل شود.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، با سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

جنیدی در این دیدار با تبریک انتخاب رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات و برنامه‌های معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از تبریک معاون حقوقی رئیس‌جمهور و گزارش وی گفت: باید از همه ظرفیت‌های حقوقی در عرصه بین‌الملل برای دفاع از حقوق ملت ایران بیش از پیش بهره بگیریم.

رئیسی با بیان اینکه مجموعه حقوقی دولت باید از اقتدار لازم برای ساماندهی امور حقوقی در ساختار دولت برخوردار باشد، اضافه کرد: اختلافات داخلی دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از ظرفیت قانون اساسی و در درون دولت حل و فصل شود.

رئیس‌جمهور منتخب، تنقیح مقررات و آیین‌نامه‌های دولتی را ضروری دانست و اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول در این زمینه در دولت و مجلس باید با همکاری یکدیگر اقدام بسیار مهم تنقیح قوانین را با سرعت بیشتر پیگیری کنند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x