اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر

امیر نصیر زاده از اردوگاه کوهستان امام زاده هاشم (ع) بازدید کرد

امیر نصیر زاده از اردوگاه کوهستان امام زاده هاشم (ع) بازدید کرد

امیر نصیر زاده از اردوگاه کوهستان امام زاده هاشم (ع) بازدید کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در اردوگاه کوهستان امام زاده هاشم (ع) از بخش‌های مختلف این اردوگاه بازدید و فعالیت‌های آموزشی را مورد ارزیابی قرار داد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در اردوگاه کوهستان امام زاده هاشم (ع) ضمن دیدار چهره به چهره با دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری از بخش‌های مختلف این اردوگاه بازدید و فعالیت‌های آموزشی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر نصیر زاده در جمع دانشجویان گفت: هدف از برگزاری این اردوگاه‌ها برای دانشجویان دانشگاه‌های افسری، تقویت علم و دانش، آمادگی جسمانی، تاب آوری و توان رزمی دانشجویان است.

وی ضمن ابراز رضایت از نحوه آموزش و رشد دانشجویان در تمامی ابعاد اظهار کرد: آن چیزی که ما سال‌ها به دنبال آن بودیم تقویت علم و دانش بوده است و الحمدلله طی بازدیدهایی که از نزدیک به عمل آمد، و با توجه به روحیه بالای دانشجویان، رشد آموزشی بسیار راضی کننده بود.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه چیزی که از یک افسر نیروی هوایی انتظار داریم، سلحشوری و ارتقاء انگیزه و توان رزمی است خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه شهید ستاری با سر لوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف تربیتی، دینی و اخلاقی رشد کرده و دارای بصیرت و آگاهی هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه شهید ستاری به بیانیه گام دوم انقلاب اشراف کاملاً دارند و برابر هدف گذاری مقام معظم رهبری هدف گذاری و در همان راستا حرکت می‌کنند تصریح کرد: الحمدلله وضعیت دانشجویان شهید ستاری بسیار خوب، رو به رشد، با کیفیت و در حال حرکت به سمت نقطه مطلوب هستند.

گفتنی است، اردوگاه‌های تابستانه دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در سه بخش کویر کوهستان و جنگل به مدت ۲۳ روز در حال برگزاری می‌باشد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x