اجتماعی اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته هفتم

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته هفتم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کتابخانه اداره آموزش مخابرات اصفهان با بیش از ۱۰۰۰۰ جلد کتاب تخصصی و عمومی، ۵۰۰۰ نسخه فیلم سینمایی، ۲۰۰۰ عنوان نرم افزار، آماده ارائه خدمت به همکاران گرامی می باشد.

کتابخانه این مجموعه در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دوشنبه هر هفته اقدام به معرفی سه کتاب در زمینه های عمومی و تخصصی به همکاران گرامی می نماید.

گفتنی است سه کتاب معرفی شده این هفته کتابهای “خوب ماندن: ماندن در وضعیت آخر” ، “داستان راستان” و “انسان خداگونه” می باشد که در ادامه خلاصه ای از این کتابها جهت آشنایی با فضای کلی کتاب آورده شده است.

✔”خوب ماندن“: کتابی در زمینه خودشناسی با موضوع تحلیل رفتار متقابل؛ این کتاب در ادامه کتاب «وضعیت آخر» به درخواست مخاطبانی نوشته شده است که خواهان اطلاعات بیشتری درباره اصول «تحلیل رفتار متقابل» بودند.درباره دوست‌داشتن، حرف‌زدن، گوش‌کردن، تعیین مقصد و لذّت بردن از سفر زندگی با شما سخن می‌گوید و در هر سنی که باشید، این کتاب را آموزنده و لذت‌بخش خواهید یافت.

✔” داستان راستان“: داستان راستان مجموعه‌ای نفیس مشتمل بر ۱۲۵ داستان سودمند واقعی است که از کتاب‌های حدیث و یا تاریخ و سیر، با زبانی ساده توسط استاد شهید مطهرى استخراج شده است.اکثر این داستان ها از کتب حدیث گرفته شده و قهرمان داستان یکی از پیشوایان بزرگ دین می باشد.

✔” انسان خداگونه“: روایتی تاریخی و علمی از پیدایش و تکامل انسان؛ نویسنده با بررسی‌ زیست‌شناسی و تاریخیِ انسان صدهزار سال پیش تا انسان امروزی، درک ما را از بشریت افزایش می‌دهد.این کتاب تاکنون به بیش از چهل زبانِ زنده دنیا ترجمه شده و برای تمامی پژوهشگران تاریخ و علاقه‌مندان به مباحث جدید تاریخ بشر نگاشته شده و البته برای تمام کسانی که می‌خواهند بدانند انسان‌ها از کجا آمدند و آینده‌شان چه خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سامانه کتابخانه   (library.tce.ir) مراجعه و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۳۳۲۴۵۲۳۰_۳۳۲۴۵۲۵۰

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x