اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران دسته‌بندی نشده سیاسی

تقدیر از دست‌اندرکاران اولین دوره فناوری آموزشی لیزر و کوانتوم

تقدیر از دست‌اندرکاران اولین دوره فناوری آموزشی لیزر و کوانتوم

تقدیر از دست‌اندرکاران اولین دوره فناوری آموزشی لیزر و کوانتوم

وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان انرژی اتمی از دانش‌آموزان، اساتید و عوامل اجرایی اولین کارسوق فناوری لیزر و کوانتوم تقدیر کردند.

‌پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، مراسم تقدیر از دانش‌آموزان، اساتید و عوامل اجرایی اولین کار سوق فناوری لیزر و کوانتوم امروز دوشنبه ۱۴ تیرماه با حضور علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، تعدادی از معاونین و مدیران صنعت هسته‌ای و جمعی از دانش‌آموزان و برگزیدگان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) در سالن خوارزمی سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی دومین دوره مسابقات نوآوری‌های صنعتی سازمان بسیج مهندسین و اقدامات انجام‌شده توسط دانش‌آموزان استعدادهای درخشان در حوزه لیزر و فناوری کوانتومی، اظهار داشت: از مجموعه عزیزان پایه‌گذار این حرکت مبارک تشکر می‌کنم؛ شما عزیزان با ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و آینده‌سازان این کشور به حرکت علمی شتاب بخشیدید و بسیار خوشحالم که این نهال‌ها کاشته شده است.

صالحی ادامه داد: مفاهیم علمی باید از درون مدارس و آموزش و پرورش به دانشگاه‌ها رسانده شود؛ تزریق مفاهیم علمی باعث بینش عمیق و چشم‌انداز وسیع دانش‌آموزان و دانشجویان در ابتکار و نوآوری خواهد شد. در حوزه فکری و لزوم نوآوری لازم است که چارچوب‌های تعریف شده کنار گذاشته شود و دانش‌آموزان از محدودیت خارج شوند و شجاعت در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ گردد و ایده‌های جدید بدون قید مطرح شود.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت ایده‌پردازی و حضور دانش‌آموزان در صحنه‌های علمی، بیان کرد: دانش‌آموزان با فکری باز و با قدرت هر چه بیشتر در حوزه‌های علمی فعالیت داشته باشند و باید آینده درخشان این کشور به دست این افراد شکل بگیرد.

در ادامه این مراسم محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش از عوامل اجرایی این اقدام پسندیده علمی قدردانی کرد و اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم در چنین اجتماع ارزشمندی حضور دارم؛ از عزیزان برگزارکننده این همایش، علی‌الخصوص سازمان انرژی اتمی ایران و صالحی که از مفاخر این سرزمین هستند قدردانی می‌کنم. با توسعه و ترویج این‌گونه اقدامات ارزشمند انشاءالله شاهد نتایج درخشانی در حوزه علوم و فناوری نوین خواهیم بود و خداوند متعال در ادامه این مسیر یاورتان است.

در پایان این مراسم از دانش‌آموزان استعداد درخشان، دبیران، اساتید و عوامل اجرایی و علمی برگزاری اولین کار سوق فناوری لیزر و کوانتوم با اهدا تقدیرنامه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x