اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران سیاسی

حمایت دولت از کامیون‌داران آسیب‌دیده آتش‌سوزی اسلام‌قلعه

حمایت دولت از کامیون‌داران آسیب‌دیده آتش‌سوزی اسلام‌قلعه

حمایت دولت از کامیون‌داران آسیب‌دیده آتش‌سوزی اسلام‌قلعه

هیئت دولت پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر انجام اقدامات لازم برای حمایت از مالکین کامیون های آسیب دیده در حادثه آتش سوزی اسلام‌قلعه افغانستان را تصویب کرد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری، به منظور حمایت از مالکین کامیون‌های آسیب‌دیده در حادثه آتش‌سوزی در اسلام قلعه افغانستان، تصمیماتی را اتخاذ کرد.

در پی وقوع حادثه آتش سوزی گسترده در گمرک اسلام قلعه افغانستان و خسارت های جزیی و کلی به (۳۴) دستگاه از کامیون های دارای پلاک ایرانی، هیئت دولت پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر انجام اقدامات لازم برای حمایت از مالکین کامیون های آسیب دیده را بررسی و به تصویب رساند.

هیأت وزیران همچنین در ادامه، با افزایش امتیازات گروه های شغلی صندوق توسعه ملی مندرج در جداول آیین نامه مالی، معاملاتی، اداری و استخدامی این صندوق از ابتدای سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

هیئت وزیران به پیشنهاد معاونت امور مجلس رئیس جمهور و در اجرای ماده (۱۴۵) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، از مجلس درخواست کرد ادامه رسیدگی به لایحه اصلاح بند (ت) ماده (۸۰) قانون برنامه ششم توسعه موضوع تهیه و اجرای کامل طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x