اجتماعی استان تصاویر تهران دین و اندیشه سیاسی

انتصاب «اژه‌ای» موجب تقویت روند تحول در قوه قضاییه خواهد شد

انتصاب «اژه‌ای» موجب تقویت روند تحول در قوه قضاییه خواهد شد

انتصاب «اژه‌ای» موجب تقویت روند تحول در قوه قضاییه خواهد شد

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای موجب تقویت و ادامه رویکرد تحولی در قوه قضاییه خواهد شد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، حجت‌الاسلام علی محمدی‌سیرت نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، انتصاب حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان ریاست قوه قضائیه را که نشان از اعتماد رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به تعهد، انقلابی‌گری، سوابق درخشان، شایستگی و روحیه جهادی در حوزه فعالیت‌های قضائی شما برادر عزیز است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

قوه قضائیه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است که نقش بسیار کلیدی در خصوص مبارزه با انواع مفاسد، گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع، تقویت و ارتقاء سرمایه اجتماعی برای کشور و همچنین صیانت و حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

تحول در روندهای قضایی یکی از دغدغه‌های مهم امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و به ویژه شهید آیت‌الله بهشتی بود. بی‌شک حضور جنابعالی در مسئولیت جدید با توجه به شناخت دقیق و عمیقی که از این عرصه دارید و تجارب ارزشمندی که از آن برخوردارید، موجب تقویت روند امیدبخش و افتخارآمیز تحول در قوه قضائیه خواهد شد که در دوره‌های قبل به خصوص در دوره اخیر شروع شد و موجبات تحسین و رضایت رهبر عزیزمان را فراهم ساخت.

در پایان ضمن تبریک مجدد توفیقات روز افزون جنابعالی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دستگاه قضا و خدمت بیشتر به جمهوری اسلامی و ملّت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

علی محمدی
نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x