اجتماعی استان اقتصادی سیاسی

دوران شرطی کردن اقتصاد، با پایان دولت روحانی تمام می‌شود

دوران شرطی کردن اقتصاد، با پایان دولت روحانی تمام می‌شود

دوران شرطی کردن اقتصاد، با پایان دولت روحانی تمام می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:  با پایان دولت غربگرای حسن روحانی، دوران تحریم داخلی و شرطی کردن اقتصاد ملی با تحریم خارجی تمام خواهد شد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ،در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، مالک شریعتی نماینده تهران طی تذکری شفاهی، اظهار داشت: با پایان دولت غربگرای حسن روحانی، دوران تحریم داخلی و شرطی کردن اقتصاد ملی با تحریم خارجی تمام خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جریان تحریم داخلی در محیط اقتصاد ملی مین گذاری های متعددی کرده است از جمله این مین ها در بورس، کسری بودجه، نقدینگی افسارگسیخته، فساد اداری و اقتصادی کار گذاشته شده است، اولویت اول تیم هماهنگ با فرماندهی واحد اقتصادی در دولت جدید، مین یابی و خنثی سازی آنها است تا زمینه فعالیت اقتصادی سالم فراهم شود.

وی ادامه داد: ریشه های فساد اداری و اقتصادی باید خشکانده شود که در این خصوص مجلس شورای اسلامی به ویژه فراکسیون شهید دیالمه که کارویژه آن فسادستیزی و پیگیری شفافیت است، آماده همکاری با دولت خواهد بود.

شریعتی درباره کنکور، گفت: مبارزه با مافیای کنکور و قطع نفوذ ناشران کمک آموزشی از نظام سنجش دانشجو یک ضرورت است که دولت باید پیگیری کند.همچنین عدالت آموزشی برای همه ایرانیان به خصوص دانش آموزان پناهجوی افغان یک ضرورت است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید داشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات برخی افراد مسئله دار برای حضور در دولت جدید، گفت: به عنوان مثال در وزارت نفت افرادی که در چند سال اخیر در پرونده های فساد اقتصادی و رانت خواری مانند کرسنت، و پتروشیمی، پرونده مفتوح یا شائبه دخالت دارند، خود را نامزد وزارت نفت می دانند. این افراد با دریافت پاداش های نجومی بازنشستگی از وزارت نفت رفتند و با حکم مشاور بازگشتند.

وی تاکید کرد: آقای رئیسی! مردم مانع تکرار دولت سوم روحانی شدند، شما اجازه ندهید وزارتخانه تکراری آقای زنگنه شکل گیرد.

شریعتی با اشاره به اینکه پارک فناوری ها و بحث سفرا، برای دولت تبدیل به حیات خلوت شده بود که ظریف درخصوص سفرا پیگیری های لازم را انجام داد که جای تشکر دارد، تصریح کرد: درخصوص شهرداری تهران خبرهایی می رسد که افراد مسئله دار در حال جایابی هستند، لذا به شهردار تهران تذکر می دهیم که این رویه را تغییر دهد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x