اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

کمیته امداد اصفهان عنوان”شایسته تقدیر ویژه” را کسب کرد

کمیته امداد اصفهان عنوان”شایسته تقدیر ویژه” را کسب کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کمیته امداد استان اصفهان پس از ارزیابی عملکرد سال ۹۹ در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، میان دستگاه های اجرایی، عنوان “شایسته تقدیر ویژه” را کسب کرد.

بر اساس ارزیابی های انجام شده از طرف ستاد اقامه نماز در اجرای برنامه های ترویج و گسترش فرهنگ نماز، این نهاد در استان اصفهان عنوان “شایسته تقدیر ویژه” را کسب کرد.

آرش محمدحسینیان معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه نماز به عنوان مهمترین مساله فرهنگی در سطح جامعه است، افزود: افزایش آگاهی ها و گسترش آموزه های دینی و باورهای معنوی به ویژه نماز در سطح کشور تاثیر مهمی بر کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

محمدحسینیان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، ادامه داد: کمیته امداد استان اصفهان تلاش می کند با بالا بردن کیفیت برنامه های فرهنگی درباره نماز، زمینه توسعه این امر الهی را بین افراد مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان فراهم کند.

وی پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان را یک ضرورت قلمداد کرد و افزود: با ترویج اقامه نماز و فرهنگ دینی و قرآنی، مسائل اجتماعی جامعه تبیین و بهترین کارهای فرهنگی صورت می پذیرد.

گفتنی است؛ اداره کمیته امداد استان اصفهان طی چهار دوره ارزیابی صورت پذیرفته، عنوان “شایسته تقدیر ویژه” را کسب کرده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x