اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر فرهنگ و هنر

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته ششم

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته ششم

پایگاه خبری احوال نیوز :

کتابخانه اداره آموزش مخابرات اصفهان با بیش از ۱۰۰۰۰ جلد کتاب تخصصی و عمومی، ۵۰۰۰ نسخه فیلم سینمایی، ۲۰۰۰ عنوان نرم افزار، آماده ارائه خدمت به همکاران گرامی می باشد.

کتابخانه این مجموعه در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دوشنبه هر هفته اقدام به معرفی سه کتاب در زمینه های عمومی و تخصصی به همکاران گرامی می نماید.

گفتنی است سه کتاب معرفی شده این هفته کتابهای  “محمد پیغمبری که باید از نو شناخت” ، “خاطرات شازده حمام” و “منم تیمور جهانگشا” می باشد که در ادامه خلاصه ای از این کتابها جهت آشنایی با فضای کلی کتاب آورده شده است.

محمد پیغمبری که باید از نو شناخت

تا کنون تمام کتاب هایی که درباره پیغمبر اسلام نوشته شده است یا به دست خود مسلمانان بوده است و یا توسط دشمنان اسلام نوشته شده است اما جالب است بدانید این کتاب توسط یک دانشمند و محقق بی طرف و فقط به علت علاقه به تاریخ و تحقیق به قلم آورده شده است.در این کتاب قرآن و پیغمبر و اسلام و مسلمانان به نسل جوان وسالخورده طوری معرفی می‌شود که با آنچه از زبان این و آن تا کنون شنیده و خوانده اید فرق دارد.

خاطرات شازده حمام

این کتاب بخشی از خاطرات دوران کودکی و نوجوانی نویسنده (محمدحسین پاپلی‌یزدی) است. وی در سال ۱۳۲۷ خورشیدی در یزد به دنیا آمد و دوران کودکی و نوجوانی را در آن‌جا به سر برد. این خاطرات که به زبانی شیرین و دلنشین نوشته شده، بازگوکننده گوشه‌ای از اوضاع اجتماعی، زندگی روزانه و فرهنگ مردم شهر یزد در فاصله سال‌های ۱۳۳۰ تا ۱۳۴۰ است.

” منم تیمور جهانگشا

این کتاب خاطرات امیر تیمور گورکانی ملقب به تیمور لنگ به قلم خودش است.وقتی این سرگذشت را می خوانید نمی توانید راجع به روحیه تیمور لنگ نظر مشخصی بدهید که او چگونه بوده مگر تنها اعتراف کنید که اراده و پشت کار عجیبی داشته است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x