اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه فرهنگ و هنر

کتاب «مقاومت اسلامی در برابر استکبار آمریکایی» منتشر شد

کتاب «مقاومت اسلامی در برابر استکبار آمریکایی» منتشر شد

کتاب «مقاومت اسلامی در برابر استکبار آمریکایی» منتشر شد

کتاب «مقاومت اسلامی در برابر استکبار آمریکایی» با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد منتشر شد.

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش خبرگزاری مهر، این کتاب با عنوان ««المقاومه الاسلامیه فی مواجهه الاستکبار الامریکی الصهیونی» نوشته کاظم المعموری توسط مرکز مطالعات حوزی الهدی و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد منتشر شد.

نویسنده در این کتاب جنایات آمریکا در مناطق مختلف جهان از جمله آسیا و آفریقا را برشمرده و اهداف امریکا از اشغال عراق را بیان می‌کند. در این کتاب تأکید می‌شود که اشغال عراق با انگیزه‌های صهیونیستی و برای حمایت از منافع اسرائیل و تاراج منابع نفتی عراق و از بین بردن فرهنگ اصیل اسلامی آن انجام شده است. در این کتاب بر مشروعیت مقاومت و نقش گروه‌های مقاومت در حمایت از حاکمیت عراق تأکید شده و مهمترین تحولات و دستاوردهای مقاومت در عراق در مبارزه با اشغالگری آمریکا و صهیونیسم بیان می‌شود.

نویسنده تاکید می‌کند که مقاومت در برابر استکبار ابعاد و جنبه‌های مختلف علمی و فنی و فرهنگی و تسلیحاتی و فکری و تکنولوژی دارد. این کتاب برای حوزه‌های علمیه و دفاتر مراجع معظم نجف اشرف و گروه‌های مقاومت و حشد الشعبی و کتابخانه ملی و پارلمان عراق و اکثر دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و احزاب سیاسی عراقی ارسال شده است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x