اجتماعی استان اصفهان تصاویر تهران دین و اندیشه سیاسی

وزیر و معاونین وزارت اطلاعات با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند

وزیر و معاونین وزارت اطلاعات با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند

وزیر و معاونین وزارت اطلاعات با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند

حجت‎الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونین این وزارتخانه با سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب دیدار کردند.

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی پیش از ظهر امروز شنبه (پنجم تیر ماه ۱۴۰۰) با حضور در دفتر حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کرد.

وزیر اطلاعات در این دیدار با تبریک پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از اقدامات و عملکرد این وزارتخانه ارائه کرد.

سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از ابراز محبت وزیر اطلاعات و مجموعه معاونین وزارت اطلاعات، این وزارتخانه را نه متعلق به دولت‌ها که متعلق به نظام و انقلاب اسلامی دانست و بر نقش مهم این مجموعه برای شناسایی و ریشه کنی بسترهای فسادزا در کشور تاکید کرد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر زرگر دزفول

با سلام بر محضر شریف حضرت ولی عصر عج
و با سلام بر ریاست جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر ابراهیم رییسی، امروز دولت سیزدهم با روی کارآمدن بسیار متفاوت.و ولایتی تر از دولتهای پیشین خود پا در عرصه عمل گذاشته و با توکل به خداوند متعال سعی بر آبادانی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی نموده.ما هم به نیابت از تمامی جوانان پیروی خط ولایت رهبری امام خامنه‌ای مدضله همیشه دعا گو و قدردان این دولت حماسه ساز و انقلابی هستیم.یا حق

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x