اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران سیاسی

واشنگتن آماده بازگشت به گفتگوهای هسته‌ای ایران است

واشنگتن آماده بازگشت به گفتگوهای هسته‌ای ایران است

واشنگتن آماده بازگشت به گفتگوهای هسته‌ای ایران است

یک مقام بلندپایه دولت ایالات متحده از آمادگی هیأت مذاکره کنندگان این کشور برای بازگشت به وین جهت انجام هفتمین دور از گفتگوهای غیرمستقیم با ایران خبر داد.

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، یک مقام بلندپایه در دولت ایالات متحده بامداد پنج شنبه اعلام کرد که به محض آماده شدن سران تهران، هیأت مذاکره کننده آمریکایی برای بازگشت به وین جهت انجام هفتمین دور مذاکرات غیرمستقیم با ایران آماده است.

بنا به گفته‌های این مقام بلندپایه که خواست نامش فاش نشود، تیم مذاکره کننده «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده به ریاست «رابرت مالی» فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران می‌تواند اواسط هفته آینده برای ادامه گفتگوها به وین بازگردد؛ هرچند که تاریخ برگزاری این گفتگوها ممکن است به تعویق بیافتد.

این در حالی است که اوایل روز چهارشنبه روزنامه جروزالم پست در گزارشی مدعی شد که دولت ایالات متحده به منظور شنیدن نقطه نظرات کابینه جدید رژیم صهیونیستی پیرامون این موضوع، خواهان به تعویق افتادن تاریخ شروع دور بعدی گفتگوها در وین است.

این روزنامه در ادامه ادعای خود افزود که به باور دولت ایالات متحده همکاری بهتر با اسرائیل ارزش این تأخیر را دارد!

اما در مقابل، این مقام دولت آمریکا می‌گوید که تیم رابرت مالی با مقامات اسرائیلی از جمله کابینه جدید به طور مرتب مشورت و رایزنی کرده و این گفتگوها را سازنده خوانده است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x