اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران سیاسی مرکزی

فرصت‌طلبان به دنبال لیست‌سازی هستند

فرصت‌طلبان به دنبال لیست‌سازی هستند

پایگاه خبری احوال نیوز :

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد سهم‌خواهی‌ها برای حضور در کابینه گفت: لیست‌سازان فرصت‌طلبانی هستند که هر دولتی که روی کار می‌آید رنگ عوض می‌کنند تا به کابینه راه یابند.

حسین میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت را در وضعیت خوبی به دولت سیزدهم تحویل می‌دهیم، گفت: روحانی باید صورت وضعیتی در مورد وضعیت کشور منتشر کند که قابل اندازه‌گیری باشد.

وی افزود: آرام شدن بازار ارز را باید از بازرگانان و مردم سوال کرد. آقای روحانی ارز سه هزار تومانی تحویل گرفت که ۲۵ هزار تومان افزایش یافته، کاهش ارز پول ملی منجر به افزایش قیمت کالاهای اساسی، مسکن و خودرو شد و همه این بازارها را دچار نوسانات جدی و شدید کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: روحانی از هشت سال پیش ادعا می‌کند که مذاکرات هسته‌ای به نتیجه رسیده و تمام تحریم‌ها لغو شده است، اما با گذشت هشت سال این ادعا تأیید نشده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد سهم‌خواهی‌ها برای حضور در کابینه دولت آینده، گفت: افرادی که به دنبال حضور در کابینه هستند و لیست‌سازی می‌کنند، فرصت‌طلبانی هستند که هر دولتی که روی کار می‌آید رنگ عوض می‌کنند که به کابینه راه یابند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت منتخب اگر می‌خواهد از سهم‌خواهی‌ها نجات یابد باید بداند که وام‌دار گروه و جریان خاصی نیست و همه ملت ایران برای روی کار آمدن این دولت تلاش کردند و دولت منتخب باید براساس اصل شایسته‌سالاری، افراد متخصص، متعهد و انقلابی را انتخاب کند.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x