اجتماعی استان اصفهان دین و اندیشه فرهنگ و هنر

اهدای جوایز به برندگان مسابقه ولادت حضرت معصومه ( س) و روز دختر

اهدای جوایز به برندگان مسابقه ولادت حضرت معصومه ( س) و روز دختر

جوایز برندگان مسابقه کتاب “ستاره ها چیدنی نیستند” که  همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه ( س) در مخابرات اصفهان برگزار گردید؛ اهدا شد .

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، فرشته صبایی مشاور امور بانوان ضمن تبریک ولادت حضرت رضا (علیه السلام ) از شرکت کنندگان در این مسابقه تشکر نموده و افزود : تعداد ۱۷۰ نفر از همکاران واجد الشرایط در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد، ۵۳ نفر به سوالات پاسخ صحیح داده بودند و از این بین پنج نفر به قید قرعه به عنوان برندگان مسابقه معرفی شدند .

گفتنی است ساره رفیعی، پارمیدا طاهری، فاطمه محمودی، راضیه السادات علاء الدینی و مرضیه صنعتی کوپایی به عنوان برندگان این مسابقه معرفی شدند.
 
کتاب “ستاره ها چیدنی نیستند” نوشته محمدعلی حبیب اللهیان برگرفته از زندگی متفاوت یک دختر آمریکایی است که  توسط انتشارات عطر عترت منتشر شده است.

در ادامه دو قطعه کوتاه از این کتاب برای آشنایی شما با فضای کتاب آمده است.

بریده کتاب (۱):

خانم دکتر از جا برخاست و جلوی صندلی سارا ایستاد و سر او را همچون مادری مهربان در آغوش گرفت. موهای سارا را بوسید و همین طور که او را نوازش می کرد، گفت: سارا جان! چی شد؟!
سارا که گریه امانش را بریده بود، هق هق کنان و بریده بریده گفت: فکر کنم خداوند مرا هم دوست داشته باشد. من امروز اینجا آمدم تا از حاج آقا بپرسم که چطور می توانم مسلمان شوم!!

بریده کتاب(۲):

وقتی که ماشا روسری آبی رنگی را از داخل کیفش خارج کرد و روی سرش انداخت، نه مجری و نه خانم دکتر، نمی دانستند چه باید بکنند. گویا امکان ادامه جلسه وجود نداشت! زمان زیادی طول کشید تا حضار یکی یکی و به آرامی از سالن خارج شوند.
تقریبا سالن خالی شده بود؛ ماشا مانده بود و همراه همیشگی او یعنی سارا….

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x