اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته پنجم

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته پنجم

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، کتابخانه اداره آموزش مخابرات اصفهان با بیش از ۱۰۰۰۰ جلد کتاب تخصصی و عمومی، ۵۰۰۰ نسخه فیلم سینمایی، ۲۰۰۰ عنوان نرم افزار، آماده ارائه خدمت به همکاران گرامی می باشد.

کتابخانه این مجموعه در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دوشنبه هر هفته اقدام به معرفی سه کتاب در زمینه های عمومی و تخصصی به همکاران گرامی می نماید.

گفتنی است سه کتاب معرفی شده این هفته کتابهای “اخلاق ناصری ” ، “پروژه شادی” و “تحقیقات بازاریابی” می باشد که در ادامه خلاصه ای از این کتابها جهت آشنایی با فضای کلی کتاب آورده شده است.

√”اخلاق ناصری”:

این کتاب را مهم ترین رساله در حکمت عملی در دوره اسلامی دانسته اند.شامل سه بخش اخلاق، تدبیر  منزل و سیاست مدن است که مطابق با حکمت عملی در فلسفه اسلامی است. راه‌های حفظ سلامت نفس و معالجه امراض آن، بیان مراتب سعادت، تدبیر اموال و اولاد، فضیلت محبت و صداقت و نیز آداب حکومت‌داری و معاشرت با مردم، بخش‌هایی از مطالب کتاب است.

“√پروژه شادی”:

آیا شاد بودن دغدغه‌های ذهنی‌تان است؟ یا به داشتن درآمد کافی از شغلی مناسب قناعت می‌کنید و نیازی نمی‌بینید برای حس شادی بیشتری، خودتان را به زحمت بیندازید؟ پروژه‌ شادی کتابی است که شاد زیستن را از زاویه‌های مختلف بررسی میکند، شما را به سفری شگفت انگیز می‌برد و با دستورالعمل‌هایی کمک‌ تان می‌کند از زندگی مکانیکی خود فاصله بگیرید و نگاهی به درون‌تان بیاندازید.

√”تحقیقات بازاریابی”:

تحقیق بازاریابی وظیفه ای است که مصرف کننده، مشتری و جامعه را از طریق اطلاعات، به بازاریابان متصل می کند. از این اطلاعات به منظور تشخیص و تعریف فرصت ها و مسائل بازار، به ایجاد و اصلاح فعالیت های بازاریابی، نظارت عملکرد بازاریابی، بهبود درک بازاریابی به عنوان یک فرآیند استفاده می شود.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x