اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

فرهاد دهنوی تهیه کننده: رکوردشکنی در رادیو با یک برنامه زنده

فرهاد دهنوی تهیه کننده: رکوردشکنی در رادیو با یک برنامه زنده

رکوردشکنی در رادیو با یک برنامه زنده
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، فرهاد دهنوی، تهیه کننده این برنامه گفت: این برنامه نخستین برنامه انتخاباتی است که ۴۲ ساعت با هدف ایجاد فضای پرنشاط انتخاباتی به صورت زنده از آنتن رادیو پخش خواهد شد  و این رکوردشکنی عصر نوینی در رسانه رادیو محسوب می شود .برنامه «ایران سربلند» که از ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد شروع و تا ۲ بامداد شنبه ادامه خواهد داشت، دارای کنداکتوری بسیار متنوع خواهد بود که تلاش می کند از ظرفیت گوینده های برتر شبکه های مختلف رادیویی استفاده کند.
تهیه کننده «ایران سربلند » ضمن تاکید بر تعامل پیوسته با مخاطب به منظور ایجاد فضای پرنشاط انتخاباتی و رسیدن به انتخاب درست در یکی از مهمترین عرصه های مشارکت عمومی گفت: یکی از عمده اتفاق هایی که در این برنامه رخ خواهد داد بهره بردن از ابزار موسیقی های حماسی ،نماهنگ ها و موسیقی های  محلی از نواحی مختلف کشور عزیزمان ایران است. و همچنین آموزش شیوه نامه های بهداشتی برای روز انتخابات و آموزش شیوه رأی گیری الکترونیک (که در انتخابات شوراها در برخی از شهرها انجام می شود) برای آگاهی بیشتر هموطنانمان در فواصل زمانی متناوب اطلاع رسانی می شود.در همین راستا و طبق برنامه ریزی انجام شده در فواصل زمانی معین با مسئولین مختلفی از ستاد کشور،استانداران و مسئولان انتخابات استان ها، شورای نگهبان، ستادملی مبارزه با کرونا، اعضای مجلس خبرگان رهبری، اعضای هیات نظارت بر انتخابات، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، اساتید و کارشناسان مسائل سیاسی، متخصصین حوزه رسانه و فضای مجازی سخن خواهیم گفت.
تهیه کننده برنامه « ایران سربلند » ادامه داد: در بخش «سرخط خبرها» آخرین دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف را بر می شماریم و به بیان توانمندی های نظام در حوزه های مختلف خواهیم پرداخت و آخرین اخبار اطلاعاتی و اقدامات رسانه ها را به مخاطبان اطلاع می دهیم همچنین  با ستاد ملی مقابله با کرونا ارتباط خواهیم داشت تا نحوه شرکت در انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی را به مخاطبان آموزش دهیم‌.
دهنوی درباره چگونگی چینش بخش های مختلف برنامه گفت : در مدت ۴۲ ساعت ، هر دوساعت یک بخش از برنامه پخش خواهد شد. روز اول یعنی از پنجشنبه ساعت ۸ صبح تا جمعه ۷ صبح با یک گوینده و تنوع بخش های مختلف و البته همراهی گوینده ها و کارشناس مجری های گوناگون به استقبال زمان انتخابات و رای گیری می رویم و در روز جمعه و با شروع رای گیری برنامه ها با تنوع بیشتر و تقسیم بندی یک ساعته تقدیم مخاطبان می شود.  حدود ۱۸ گوینده در این ابر برنامه رادیویی تیم برنامه «ایران سربلند » را همراهی می کنند.
به گفته دهنوی اجرای ۴۲ ساعت برنامه به صورت یکپارچه و پیوسته در نوع خود یک رکورد در عصر رسانه و برنامه های زنده صدا و سیما محسوب می شود که از این نظر بسیار حائز اهمیت است و می تواند با ویژگی منحصر به فرد خود ، بر مشارکت انتخاباتی بسیار موثر باشد .
گفتنی است برای ساخت این برنامه یک تیم بزرگ رادیویی در مدت زمان ۴۲ ساعت با یکدیگر همکاری می کنند . فرهاد دهنوی تهیه کننده، سیدامیرحسین سیدآقایی سردبیر ، پوریا دهقان مشاور اجرایی ، شهاب دارابیان کارشناسی حوزه خبری و اکرم اویسی دستیار تهیه کننده و هماهنگی برنامه را برعهده دارند.
در این ابر برنامه رادیویی گویندگان حرفه ای رادیو از جمله ابولفضل اینالو، امین خرمی، محمدحسین هاشمی، حمید عبیری، سوسن حسنی دخت، حسین شریفی، حامدحسینی، شهاب دارابیان، علی مسعودی و شهرام گیل آبادی وظیفه اجرا را بر عهده دارند.
هموطنان عزیز می توانند رادیو گفت وگو را روی موج اف ام ردیف۱۰۳٫۵ مگاهرتز و یا ازطریق نرم افزار کاربردی ایران صدا شنونده و بیننده باشند. و همچنین نقطه نظرات خود را با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ به اشتراک بگذارند.
سایت شبکه رادیویی گفت و گو هم انعکاس دهنده فعالیت های این شبکه در فایل های مکتوب ،تصویری و کلیپ های مرتبط با برنامه ها است. شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ نیز برای شنیدن و ضبط نظرات و مشارکت هموطنان عزیزمان بصورت ۲۴ ساعته فعال می باشد.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x