اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

مردم با صندوق رأی قهر نمی‌کنند، رئیس‌جمهور باید مشکلات را حل کند

مردم با صندوق رأی قهر نمی‌کنند، رئیس‌جمهور باید مشکلات را حل کند

مردم با صندوق رأی قهر نمی‌کنند/ رئیس‌جمهور باید مشکلات را حل کند

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: ملت ما همواره پشت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و با صندوق رأی قهر نمی‌کنند.

پایگاه خبری احوال نیوز مهرداد ویس کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران، مشارکت مردم در تعیین سرنوشتشان اهمیت زیادی دارد و این حق به آنان داده شده که در تعیین سرنوشت خویش دخالت داشته باشند.

وی بیان کرد: همه باید در برابر این حقی که جمهوری اسلامی ایران به ما داده است، احساس مسئولیت کنیم و در تعیین مسئولان جمهوری اسلامی ایران نهایت دقت را به خرج دهیم و همواره در صحنه باشیم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً مردم انتقاداتی به عملکرد ضعیف برخی از مسئولان و به ویژه دولتمردان دارند اما نباید این موضوع را به کل نظام تسری دهند و قطعا اینگونه نخواهند بود.

ویس کرمی ادامه داد: دشمنان ما علاقه دارند که مشکلات کشور را به کل نظام تعمیم دهند و کاری کنند که مردم با نظام و انتخابات قهر کنند در حالی که ملت ما همواره پشت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و با صندوق رأی قهر نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم باید در انتخابات از تجربیات گذشته درس بگیرند و خارج از احساسات زودگذر و بر اساس مصالح ملی و انقلابی در انتخابات حضوری باشکوه داشته باشند. از سوی دیگر مردم باید فردی را به عنوان رئیس‌جمهور کشورمان انتخاب کنند که اصلح و کارآمد باشد و توانایی رفع مشکلات را داشته باشد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اغلب مشکلات امروز ما در حوزه اقتصادی و معیشتی است و کسی باید تصدی سکان مهم ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد که توانایی برون رفت کشور از این مشکلات را داشته باشد و در این زمینه برنامه‌ای جامع داشته باشد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x