اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

مجموعه پل‌ها و تقاطع چهارسطحی شهید سلیمانی افتتاح شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی، مجموعه پل‌ها و تقاطع چهارسطحی شهید سلیمانی با هزینه ٢١٧٠ میلیارد ریال افتتاح شد.

وزیر راه: پروژه های شهرداری اصفهان مصداق باور کارگزاران، به گره گشایی برای مردم است.

شهردار اصفهان: تدبیر شهرداری اصفهان برای احداث ۳۰ کیلومتر باقی مانده رینگ چهارم

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،عصر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار اصفهان، شهردار اصفهان، نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نقطه آغازین و صفر چهارمین رینگ حفاظتی شهر اصفهان تحت عنوان پروژه مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح چهار سطحی شهید سلیمانی افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

محمد اسلامی، وزیر راه در آئین بهره برداری از مجموعه پل ها و تقاطع چهارسطحی شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: کشور ما روزهای بسیار سختی را طی کرده است و برخی اظهارنظرها به زبان آسان می آید اما تا انسان با لوازم و موانع کار آشنایی نداشته باشد، انصاف را رعایت نکرده است.

وی ادامه داد: در شرایطی که در جنگ اقتصادی، تمام مسیرها مسدود و کشور هم تشنه توسعه روزافزون است، ایجاد پروژه هایی که برای مردم رفاه و گره گشایی دارد فقط از باور و اطمینان دست اندرکاران و کارگزاران، قابل تحقق است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: پروژه های شهرداری مصداق این باور است که با همدلی کارها به این نقطه رسیده است.

وی با بیان اینکه در شهرسازی برای منزلت اجتماعی و زندگی مطلوب برای مردم نیاز به توجه به مباحث شهرسازی داریم تا مردم از سرانه مناسب برخوردار باشند، گفت: باید در کنار این ظرفیت، امکانات هم عادلانه توزیع شود و در کنار آن حمل و نقل و جریان ترافیک به صورت مدون و سیستماتیک دنبال شود.

تفاهم نامه شهرداری و وزارت راه برای اجرای ادامه رینگ چهارم

اسلامی تصریح کرد: امروز در اصفهان در خصوص اجرای رینگ چهارم تفاهم نامه جدید مبادله خواهد شد تا رینگ برای کل منطقه اصفهان بزرگ شامل شهرهای مختلف در مسیر در قالب شرکت، اجرا شود که با این کار پروژه در زمان بندی فشرده به وقوع خواهد پیوست مانند پروژه شهید سلیمانی که در کمتر از دو سال ساخته شد.

قوت و قدرت شهرداری اصفهان در اجرای پروژه شهید سلیمانی

در ادامه، عباس رضایی، استاندار اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان با قدرت و قوت پروژه شهید سردار سلیمانی را به پیش برد که از پیگیری شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و همه افرادی که دلشان برای توسعه اصفهان می سوزد، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: قطعا همه می دانیم که توسعه واقعی اصفهان و پیدا کردن جایگاه این استان در گرو همزبانی و همدلی است که در این استان وجود دارد.

استاندار اصفهان افزود: این تذکر را اول به خودم می دهم که نباید اجازه دهیم این وحدت و همزبانی در همه زمینه ها از دست برود؛ استان و شهر ما هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است اگرچه در بخش های مختلف زحمات زیادی کشیده شده اما باید همدلی در همه حوزه ها تداوم پیدا کند.

وی با بیان اینکه از همکاری و همدلی وزیر راه و افرادی که برای توسعه استان دلشان می تپد تشکر می کنم، ادامه داد: تعویق زمان افتتاح این پروژه حکمتی داشت تا امروز و زمان تولد حضرت معصومه (س) و آغاز هفته کرامت، این برنامه اجرا شود و به برکت این روزها قدر خدمت به مردم را بدانیم.

اگر فقط در این دوره پروژه سردار سلیمانی انجام شده بود باز هم این اقدام قابل تقدیر بود

همچنین، شیرین طغیانی، رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با بیان اینکه منطقه ۱۵ به عنوان شهر خوراسگان چند سالی است که به شهر اصفهان ملحق شده است، اظهار کرد: در سال ۷۸ عضو شورای شهر خوراسگان بودم و اجرای این پروژه جزو آرزوهای منطقه خوراسگان بود و مرتبا اسمی از رینگ چهارم می شنیدیم اما متوجه منظور نمی شدم تا اینکه به عضویت شورای شهر اصفهان در دوره پنجم رسیدم و یکی از تصمیمات شورای پنجم با همراهی شهردار اصفهان این پروژه بود.

وی ادامه داد: رعایت عدالت فضایی یکی از رویکردهای ما در اجرای طرح ها بود بنابراین جسارت و شجاعت شروع این طرح به عنوان یک ابرپروژه در این منطقه اتفاق افتاد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x