اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

رشد ۶۸ درصدی کاریابی برای مددجویان

رشد ۶۸ درصدی کاریابی برای مددجویان

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمدرضا کیانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در خصوص اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت، اظهار داشت: خدمات کاریابی کمیته امداد استان در سال گذشته، با رشد ۶۸ درصدی توانست برای ۲۶۰۹ مددجو، شغل مناسب با درآمد مکفی ایجاد کند.

محمدرضا کیانی، گفت: خودکفایی و ایجاد شغل برای جامعه تحت حمایت یکی از راهبردهای اساسی و اصلی کمیته امداد استان اصفهان است و یکی از مسیرهای ایجاد اشتغال، کاریابی می باشد.

وی با اشاره به ۱۳۴۷۸ شغل ایجاد شده در سال گذشته، افزود: با پرداخت ۶۷۸۰ وام قرض الحسنه، ۱۰۸۶۹ شغل و از طریق کاریابی نیز ۲۶۰۹ مددجو صاحب شغل پایدار شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان از جمله موارد راهبری ایجاد شغل پایدار برای مددجویان را، کاریابی، پرداخت تسهیلات، اجرای طرح های کارفرمایی و راهبران شغلی اعلام کرد و افزود: مراکز نیکوکاری تخصصی در کمیته شکل گرفته اند و در حال حاضر ۴۰ مرکز نیکوکاری فعال به منظور کاریابی، ایجاد اشتغال و امور مربوط به اشتغال نیازمندان در استان راه اندازی شده است.

وی در پایان اظهار داشت: در سال گذشته به منظور مساعدت به طرح های اشتغال آسیب دیده از کرونا نیز طی دو مرحله مبلغ ۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به طرح های اشتغال که بیشترین آسیب را از شیوع کرونا دیده بودند پرداخت شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x