اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه مرکزی

مجید رجاء به عنوان مدیر جدید فناوری اطلاعات مخابرات منطقه اصفهان منصوب شد

مجید رجاء به عنوان مدیر جدید فناوری اطلاعات مخابرات منطقه اصفهان منصوب شد

مدیر جدید فناوری اطلاعات مخابرات اصفهان معرفی شد

طی حکمی مجید رجاء به عنوان مدیر جدید فناوری اطلاعات مخابرات منطقه اصفهان منصوب شد.

پایگاه خبری احوال نیوز
، به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی ، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در مراسمی که امروز دوشنبه – ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۰- با حضور تعدادی از مدیران و کارکنان این مجموعه در اداره سالن اجتماعات ساختمان ستاد این مجموعه برگزار شد؛ ضمن قدردانی از فعالیت ها و خدمات احمد شاه میرزائی در زمان تصدی این مسئولیت برای مجید رجاء در منصب جدید آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.

اسماعیل قربانی در این جلسه با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در دنیای امروزی گفت: از زمان ورود ویروس کرونا به کشورمان فناوری اطلاعات و ارتباطات توانست بخش عمده‌ای از مشکلات کشور در زمینه آموزش، دورکاری، دسترسی به کالا، خدمات و سرگرمی را رفع کند.

وی افزود: در شرایطی که مراکز آموزشی، ‌مدارس و دانشگاه‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شدند؛ استفاده از امکانات فضای مجازی از راهکارهای فناوری اطلاعات بود که توانست امکانات ویژه‌ای جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم کند.
.
قربانی ادامه داد: تعیین نقشه شیوع بیماری، تعیین نقاط پرتردد، محاسبه نقاط با ریسک شیوع، محاسبه وضع اقتصادی مبتلایان، تحلیل ارتباط نزدیک مبتلایان و انبار داده ریسک مبتلایان از اصلی‌ترین نمونه‌های پیاده‌سازی مدیریت هوشمند به‌ منظور پیشگیری و مهار هر چه بیشتر بیماری کرونا در کشور است.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده در زمان کرونا در زمینه فناوری اطلاعات، عنوان کرد: ارائه اینترنت رایگان اپراتورهای ثابت، اینترنت رایگان برای معلمان و اساتید دانشگاهی، رایگان شدن شبکه شاد برای دانش‌آموزان، ثبت‌نام آنلاین سیم‌کارت اپراتورها نقش استارت آپ‌ها در کنترل و مهار ویروس و جلوگیری از مسافرت مبتلایان به کرونا، از اقداماتی است که با بهره‌گیری از امکانات ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمان شیوع کرونا انجام شده است.


لازم به ذکر است در پایان این جلسه حضار با اعطای هدایایی از احمد شاه میرزائی مدیریت قبلی فناوری اطلاعات مخابرات منطقه اصفهان تقدیر کردند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x