اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی مرکزی

زیرساخت های فیبر نوری در شهرک صنعتی جمبزه دهاقان در حال آماده سازی است

زیرساخت های فیبر نوری در شهرک صنعتی جمبزه دهاقان در حال آماده سازی است

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس مخابرات شهرستان دهاقان در بازدید مسئولین شهرستان از کارخانه فرآورده های نسوز در شهرک صنعتی جمبزه با اعلام این مطلب گفت: ان شاء الله با همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان، در آینده نزدیک شاهد اتصال این شهرک به شبکه فیبر نوری مخابرات خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، حبیب الله دهقانزاد، پس از بازدید از این کارخانه، در جلسه ای با حضور فرماندار ، مسئول دفتر نماینده شهرستان و دیگر روسای ادارات، ضمن گرامیداشت روز جهانی ارتباطات اظهار کرد: با توجه به محدودیت واگذاری اشتراک تلفن ثابت بر بستر سیم مسی در این شهرک صنعتی،  نیاز به راه اندازی سرویس های مخابراتی بر بستر فیبر نوری می باشد که واگذاری این سرویس  نیازمند ۱۱ کیلومتر حفاری بوده که تاکنون ۵ کیلومتر آن انجام شده است.

وی با اشاره به مزایای استفاده از فیبر نوری عنوان کرد: اتصال اینترنت از طریق شبکه‌های فیبر نوری به استانداردی طلایی برای انتقال سریع و با کیفیت بالای داده‌ها برای مشاغل تبدیل شده و ماهیت نسبتا جدید این فناوری می‌تواند افراد را برای استفاده از این تکنولوژی ترغیب کند.

دهقانزاد ادامه داد:  فیبر به جای برق برای انتقال داده به نور متکی است و این باعث می‌شود که در بخش هایی از جمله پهنای باند‌، سرعت‌، قابلیت اطمینان و دیگر موارد بسیار بهتر از سیم مسی عمل کند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x