اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، کتابخانه اداره آموزش مخابرات اصفهان با بیش از ۱۰۰۰۰ جلد کتاب تخصصی و عمومی، ۵۰۰۰ نسخه فیلم سینمایی، ۲۰۰۰ عنوان نرم افزار، آماده ارائه خدمت به همکاران گرامی می باشد.

کتابخانه این مجموعه در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دوشنبه هر هفته اقدام به معرفی سه کتاب در زمینه های عمومی و تخصصی به همکاران گرامی می نماید.

گفتنی است سه کتاب معرفی شده این هفته کتابهای ” سفرنامه برادران امیدوار ” ، ” آموزش کاربردی برنامه نویسی اندروید در محیط Android Studio” و ” مادر  کافی ” می باشد که در ادامه خلاصه ای از این کتابها جهت آشنایی با فضای کلی کتاب آورده شده است.

✔ ” سفرنامه برادران امیدوار” :

این کتاب درباره سفرهای این دو برادر به قاره های آفریقا، آمریکا، اروپا، استرالیا و همچنین قاره جنوبگان (قطب جنوب) میباشد.. سفرنامه برادران امیدوار وقایع سفر این دو برادر را همراه با نتیچه پژوهش‌های انسان‌شناسی آنان ارائه می‌کند.

✔ ” آموزش کاربردی برنامه نویسی اندروید در محیط Android Studio” :

این کتاب مطالبی شامل:

• آشنایی با مفاهیم پایه سیستم عامل اندروید • آماده‌سازی محیط تولید و توسعه برنامه‌های اندرویدی با استفاده از اندروید استودیو • آشنایی با مفاهیم اولیه زبان برنامه‌نویسی جاوا بهعنوان، بهترین انتخاب برای کدنویسی در محیط اندروید • آشنایی با ساختار برنامه‌های اندرویدی • تولید برنامه‌های ساده و کاربردی با استفاده از آخرین نگارش اندروید استودیو • اجرا و تست برنامه‌ها در محیط شبیه‌ساز و ابزار واقعی را ارائه میدهد.

✔ ” مادر  کافی” :

این کتاب متدهای ساده اما کاربردی و راهکار درک و حل تمامی مشکلات مربوط به کودکان(غذا خوردن، حمام رفتن، زمان خواب، شب ادراری، انجام تکالیف، رقابت های حسادت آمیز، رفتارهای پرخاشگرانه و بسیاری چیزهای دیگر)، بدون اضطراب برای مادر را، بخوبی شرح میدهد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x