اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

ثبت نام دبیرستان دخترانه بُشری در دوره متوسطه اول و دوم با سرویس دهی به شاهین شهر ، ملک شهر ، خمینی شهر آغاز شد

ثبت نام دبیرستان دخترانه بُشری در دوره متوسطه اول و دوم با سرویس دهی به شاهین شهر ، ملک شهر ، خمینی شهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، دبیرستان دخترانه بشری در رشته های علوم تجربی ، ریاضی فیزیک و علوم انسانی دانش آموز می پذیرد.

جهت پیش ثبت نام و تکمیل فرم مشخصات فردی دانش آموزان دارای معدل بالای ۱۸، می توانند از تاریخ ۱۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه به دبیرستان بُشری واقع در اصفهان ، میدان دانشگاه صنعتی ، کیلومتر ۳ اصفهان شاهین شهر، مقابل پالایشگاه نفت اصفهان ، شهرک شهید منتظری ، مراجعه نمایند.

دبیرستان بُشری جهت رفاه بیشتر دانش آموزان و اطمینان خاطر خانواده ی دانش آموزان دارای سرویس دهی به مناطق شاهین شهر، ملک شهر و خیابان های فروغی ، مدرس ، سروش ، امام خمینی (ره) و شهرستان خمینی شهر می باشد.

دبیرستان بشری دارای فضای ایده آل آموزشی و با حضور اساتید و کادر مجرب و کارآموزده و همچنین استفاده از مشاوران آموزشی و تربیتی به صورت فردی و گروهی در خدمت دانش آموزان عزیز می باشد. در این دبیرستان با استفاده از تکنولوژی و فناوری های بروز و جدید آموزشی و برگزاری آزمون های علمی منظم و آزمون های آزمایشی کنکور جهت آینده ی ورود دانش آموزان به مراکز دانشگاهی و رشته های مورد علاقه ی خود دارای ارئه مشاوره ، پشتیبانی و برنامه ریزی کنکور از پایه ی شروع تحصیلی دارای برنامه ریزی می باشد.در دبیرستان بُشری متوسطه دوره اول و دوم ، در طول سال تحصیلی برگزاری اردوها علمی و تفریحی و تربیتی در طول سال انجام می شود. از دیگر برنامه های این دبیرستان برگزاری پانسیون های مطالعاتی ماهانه و برگزاری اردوی مطالعاتی نوروزی می باشد.

تلفن همراه : ۰۹۳۶۶۱۴۱۶۰۰ ، تلفت ثابت ۰۳۱۳۳۸۰۴۸۳۴

ایمیل دبیرستان بُشری: [email protected]m

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x