اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

عملیات ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی به ثمر نشست

عملیات ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان اصفهانی به ثمر نشست


واگذاری ۳۲۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان


پایگاه خبری احوال نیوز، عملیات ساخت۱۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان اصفهان، با افتتاح ۳۲۵ باب از واحدهای این پروژه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ثمر نشست.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، طی تفاهم‌نامه ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان اصفهان، در سال گذشته، امروز با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، ۳۲۵ باب از واحدهای این پروژه افتتاح شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه در این مراسم که با حضور تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استاندار اصفهان و مدیرکل کمیته امداد استان در شهرستان تیران و کرون برگزار شد، گفت: سال گذشته در تفاهم‌نامه این پروژه، ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان برنامه‌ریزی شد.
نوبخت ضمن قدردانی از رئیس کمیته امداد در خصوص خدمات رسانی به مددجویان، اظهار داشت: خدمات کمیته امداد امام خمینی(ه) در زمینه ساخت و تامین مسکن شایسته تقدیر است. امیدواریم با همت این عزیزان، تامین مسکن مددجویان کمیته امداد هموار گردد.
کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تقدیر از همراهی سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمیته امداد در ساخت و تامین مسکن مددجویان، گفت: پروژه ۱۱۵۰ واحد مسکونی در حال حاضر، ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امروز کلید ۳۲۵ واحد از مجموعه مذکور به مددجویان تحت کمیته امداد استان تقدیم می شود.


مدیرکل کمیته امداد استان، با تاکید بر اینکه مسکن پرهزینه‌ترین بخش از سبد معیشت مددجویان است، گفت: بهترین خدمت به محرومان در شرایطی که هزینه‌های اجاره و رهن مسکن در حال افزایش است، کمک به خانه‌دار شدن آنان است.
کریم زارع ، با اعلام اینکه ۲۵ هزار خانوار از جامعه تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان فاقد مسکن هستند، بیان داشت: از این میزان ۶۳۰۰ خانواده ساکن شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و مابقی در روستاها یا شهرهای با جمعیت کمتر ساکن هستند.


انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x