اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

جواد کرانی : ایجاد مراکز نیکوکاری حقوقی در شهرهای بزرگ و تشکیل پرونده های الکترونیکی از نیازهای حقوقی مددجویان کمیته امداد

جواد کرانی : ایجاد مراکز نیکوکاری حقوقی در شهرهای بزرگ و تشکیل پرونده های الکترونیکی از نیازهای حقوقی مددجویان کمیته امداد

پایگاه خبری احوال نیوز ، برنامه ریزی برای ایجاد مراکز نیکوکاری حقوقی در شهرهای بزرگ از جمله برنامه های اداره حقوقی کمیته امداد در سال ۱۴۰۰، ایجاد مراکز نیکوکاری حقوقی در شهرهای بزرگ و تشکیل پرونده های الکترونیکی از نیازهای حقوقی مددجویان است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، جواد کرانی، رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان اظهار داشت: براساس سیاست های ابلاغی در سال ۱۴۰۰، راه اندازی مراکز نیکوکاری حقوقی در شهرهای بزرگ، ایجاد پرونده های الکترونیکی از نیازهای حقوقی مددجویان، تعامل بیشتر با وکلای نیکوکار و تقویت میز خدمت حقوقی در دستور کار قرار دارد.
جواد کرانی با اعلام این که عمده دعاوی مددجویان در حوزه مباحث حقوقی است، گفت: در سال گذشته ۱۱۰۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و ۳۲۰۰خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد ارائه شده است.


رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان استان افزود: ۳۱ اداره، خدمات حقوقی به مددجویان کمیته امداد را از طریق میز خدمت و با استفاده از ۶۱ وکیل نیکوکار ارائه می دهند. همچنین در سال گذشته ۷۰ نفر از مددجویان به کانون وکلای دادگستری معرفی و نسبت به تعیین وکیل معاضدتی اقدام شد.
وی بیشتر خدمات حقوقی قابل ارائه به مددجویان را مرتبط با امور خانواده دانست و گفت: با پیگیری های انجام شده در سال گذشته و با احقاق حقوق آنها، ۲۰ نفر توانمند شده و از حمایت کمیته امداد خارج شدند.
کرانی با اشاره به معرفی ۷۳۰ نفر از مددجویان در سال گذشته به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، گفت: از دیگر حمایت های حقوقی کمیته امداد، انعقاد تفاهم نامه با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می باشد که با این تفاهم نامه، مددجویان علاوه بر هزینه های دادرسی از هزینه های دفاتر خدمات الکترونیکی نیز معاف شدند.
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x