اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

عاملان درگیری و برهم زننده نظم و امنیت عمومی در سمیرم دستگیر شدند

عاملان درگیری و برهم زننده نظم و امنیت عمومی در سمیرم دستگیر شدند

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم، از دستگیری ۷ نفر از افرادی که با خانواده ای در یکی از مناطق شهرستان سمیرم درگیر و درمقابل ماموران انتظامی مقاومت و به پلیس توهین کرده بودند خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ساعت ۱۰ شب گذشته ماموران گشت انتظامی از درگیری تعدادی اراذل و اوباش با خانواده ای در یکی ازمناطق شهرستان سمیرم مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری را شناسایی و دستگیر می کنند که تعدادی از دوستان آنها به سمت ماموران حمله ور و قصد فرار دادن متهمان را داشتند .

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ادامه داد: اراذل و اوباش که موفق به فرار دادن دوستان خود نمی شوند به ناچار متواری می شوند که شناسایی آنها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: از همان دقایق اولیه با توجه به حساسیت موضوع ۵ تیم عملیاتی از ماموران پلیس با همکاری ماموران اداره اطلاعات و عوامل بسیج وارد عمل شدند و همه این افراد را که از عاملان ایجاد درگیری و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی بودند تا قبل از طلوع آفتاب دستگیر کردند.

سرهنگ قرقانی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان این پرونده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروهای امنیتی کشورمان با همکاری قوه قضائیه هرگز اجازه جولان و سرکشی به اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس مردم ، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و دیگر مخلان آسایش شهروندان نخواهند داد و این افراد بدانند عاقبت بدی در انتظار آنها است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x