اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

مهتاب عسکری در بازی رویای یک نویسنده : بازیگر به عشق تماشاگر روی صحنه می آید

مهتاب عسکری در بازی رویای یک نویسنده : بازیگر به عشق تماشاگر روی صحنه می آید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به سراغ سالن مهرگان رفتیم و نمایشی دیدیم به نام رویای یک نویسنده ، پس از اجرا با بازیگر این نمایش سرکار خانم مهتاب عسکری ، بازیگر خوب و حرفه ای گفتگویی کوتاه و خودمانی با او داشتیم، که به نظر خوانندگان پایگاه خبری احوال نیوز ، می رسانیم.

سلام خانم عسکری به شما خسته نباشید میگم. و چه خبرا؟ این نمایش! فضای غیر ایرانی و شما؟!

سلام ممنون و سپاسگزارم. بله این کار برای من یه تجربه نو و تازه ای یه. خیلی. دوست داشتم یه شخصیت جدید اون هم خارجی رو تجربه کنم. در نقش یک وکیل. چقدر تونستی با نقش ارتباط برقرار کنید..؟ قطعا نزدیک شدن به هر شخصیت واقعی سختی های خودشو داره. اما احساس می کنم تونسته باشم به نقش نزدیک شده باشم. چرا که خودم از ارائه اون راضی بودم و برایم لذت‌ بخش بود.

من هم نظرم اینه که به خوبی از ارائه این شخصیت برامدید. ازکوتاهی نقش اذیت نشدی؟
نه هرگز. تجربه مفیدی بود. برای من کوتاهی یا بلندی نقش مهم نیست. مهم اینه که از کاراکتر خوشم بیاد و بتونم با اون ارتباط برقرار کنم. به هر حال برای من هر پروژه ای یه گام در جهت کسب تجربه و یادگیری است.

شنیدم علاوه بر این مشغول تمرین یه کار تازه هستید.؟ بله درسته.

یه اثر تازه دارم که مدتهاست منتظریم شرایط بهتر بشه. بتونیم اجرا بریم.. متاسفانه کرونا به همه گروه ها آسیب زده. کار ما یک ساله آماده اجراست اما با تاخیر های متعدد روبه رو شده ایم. اگه باز هم مشکلی پیش نیاد قراره در همین خرداد ماه اجرا بریم .

بسیار عالی. میشه بفرمایید کدوم سالن؟

سالن مهر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی.. امیدوارم باز هم شاهد یه اجرای خوب از شما باشیم.

و صحبت پایانی.؟

خوب، همه ما گرفتار این شرایط سخت هستیم. خواهش من از همکاران تاتری و مخصوصا تماشاگران فهیم تاتر اینه که هوای همدیگر را داشته باشیم. به دیدن کارها حتما بریم و سالن ها رو پر کنیم تا همه باز هم دلگرم بشیم و تنور تاتر رو داغ نگه داریم. بازیگر به عشق تماشاگر میاد روی صحنه. ممنون از شما براتون آرزوی موفقیت دارم.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x