اجتماعی استان اصفهان مرکزی

گزارش عملکرد اداره مخابرات چادگان

پایگاه خبری احوال نیوز، گزارش عملکرد توسعه سال ۱۳۹۹  مخابرات منطقه اصفهان در حوزه شهرستان چادگان که با تلاش مدیران و کارشناسان مجموعه مخابرات و با هدف افزایش رضایتمندی عمومی و تکریم مشترکین انجام شده، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، از اهم اقدامات صورت گرفته در این راستا می توان به سه مورد راه اندازی سایت همراه اول جدید، هشت  مورد توسعه سایتهای همراه اول به نسل سوم (۳G) ، یازده مورد توسعه سایتهای همراه اول به نسل چهار  (۴G , 4.5G) ،دو برابر شدن پهنای باند اینترنت همراه اول، فعال سازی ۱۲۳۱مشترکین منقضی شده، بستر سازی ۱۸۰۰متر فیبر نوری، واگذاری  ۲۹۶ شماره تلفن ثابت و واگذاری ۴۰۶ پورت ADSL اشاره کرد.
                                            
همچنین بر اساس آیتم های اعلام شده توسط مخابرات منطقه اصفهان و در ارزیابی سالانه ، اداره مخابرات شهرستان چادگان توانسته است در بین شهرستانهای استان، رتبه اول را کسب نماید.

گفتنی است اجرای موارد فوق منجر به رفع مشکل آنتن دهی اپراتور همراه اول ،پوشش نقاط کور ، ارتقاء اینترنت همراه به تکنولوژی های جدید،رفع مشکل آنتن دهی جاده ای،تقویت اینترنت پرسرعت ثابت،بهینه سازی شبکه ،ایجاد زیرساخت برای دایری تلفن ثابت،افزایش کیفیت سرویس و رضایت مندی مشترکین،رفع مشکل و اختلال سرویس ADSL مشترکین،ایحاد امکان واگذاری اینترنت پرسرعت به مشترکین جدید،بهبود عملکرد پاسخگویی و بالا رفتن کیفیت سرویس و پایداری آن در این شهرستان و مناطق تحت پوشش آن گردیده است.

در روزگارانی نه چندان دور فاصله شهرها و روستاها بسیار زیاد بود و تصور نمی شد امکاناتی که در شهرها وجود داشت به زودی در روستاها هم فراهم شود و گام اول ایجاد عدالت ارتباطی که توسعه زیر ساخت های ارتباطات روستایی است محقق شود.

اما امروز اکثر روستاهای کشور از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند و گام اول ایجاد عدالت ارتباطی که توسعه زیر ساخت های ارتباطات روستایی است محقق شده و فناوری ارتباطات و اطلاعات به دور از دغدغه مکان و فواصل جغرافیایی دورترین روستاها و شهرهای کشور را به هم نزدیک کرده است.

با گسترش ارتباطات روستایی بود که در دوران شیوع ویروس کرونا دانش آموزان توانستند از  بستر فضای مجازی  برای آموزش استفاده کنند و هیچ دانش آموزی به علت عدم دسترسی به اینترنت از تحصیل باز نماند و حتی بخش مهمی از کنترل شیوع ویروس کرونا برای اطلاع‌رسانی هم در بستر فضای مجازی محقق شد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x