اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

ساماندهی مشاغل شهری

ساماندهی مشاغل شهری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ؛علیرضا نصراصفهانی، صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از چند اتوبوس شهری بازسازی شده در هفته گذشته، اظهار کرد: حدود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس دپو شده در مرکز شهید محرابی وجود داشت که با توجه به شرایط تحریم لازم بود تدبیری اندیشیده شده و با بازسازی به چرخه خدمت‌رسانی بازگردند.

وی افزود: ابتدا قرار بود برای بازسازی هر اتوبوس ۲۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته شود که پس از آن، این مبلغ به ۴۰۰ میلیون تومان رسید بنابراین به‌جای بازسازی ۷۰۰ دستگاه، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس با استفاده از اعتبارات صندوق ملی امید بازسازی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با تلاش خوبی که شد ۴۷ دستگاه اتوبوس اخیراً بهره‌برداری شد که ورود آن به شهر، با شکل ظاهری مناسب، امکانات فنی و سرمایش و گرمایش مطلوب خواهد بود و در کاهش آلودگی هوا اثرگذار است.

وی با تاکید بر این که باید این فرایند استمرار داشته باشد و اتوبوس‌های بر زمین‌ مانده دیگر نیز به چرخه خدمات‌دهی اضافه شود، ادامه داد: اتفاق مهم دیگری که در روزهای اخیر افتاد کسب مجوز بازسازی بخشی از اتوبوس‌ها توسط شرکت اتوبوسرانی بود تا با ورود این شرکت به عنوان پیمانکار، شهرداری به عنوان کارفرما و استانداری به عنوان ناظر، فرایند بازسازی اتوبوس‌ها با کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت عمل همراه شود.

نصراصفهانی از تمامی کسانی که جهت اخذ اعتبار لازم تلاش کردند تا اصفهان به عنوان اولین شهر برای بازسازی اتوبوس‌ها از منابع ملی استفاده کند تقدیر کرد.

هم‌ پیوندی، در شناساندن اصفهان در استان‌های دیگر کمک می‌کند
وی تصریح کرد: پس از بروز سیل سال ۹۸ در سیستان و بلوچستان و حضور شهردار اصفهان در مناطق سیل‌زده، مذاکراتی شد و قرار بود حمایت شهرهای کشور در این مناطق موقت نباشد و اقدامات استمرار داشته باشد که این استمرار تحت عنوان هم‌پیوندی میان شهر بنت در سیستان و بلوچستان و اصفهان تحقق پیدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قرار شد علاوه بر آن که شهرداری اصفهان برای بازسازی مناطق سیل‌زده ظرفیت‌های فنی خود را در اختیار بنت قرار می‌دهد، خیریه‌ای نیز برای ساخت بیمارستان در اصفهان تشکیل شده و از گوشه و کنار کشور برای این اقدام کمک جمع‌آوری شود که این امر در حال تحقق است.

وی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر برای پیگیری امور، به زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان سفر کردیم و این سفر ضرورت کمک بیشتر به سیستان و بلوچستان را بیش از گذشته برایمان مشخص کرد.

نصراصفهانی ادامه داد: بر اساس ظرفیت و انتظاراتی که از اصفهان به عنوان یک شهر پیشتاز می‌رود لازم است در کنار خواهرخواندگی که با شهرهای همتراز خود در سطح بین‌المللی و فرامرزی داریم، هم‌پیوندی با شهرهای ایران نیز دنبال شود.

وی تاکید کرد: وقتی ارتباط با شهرها می‌تواند در خارج از کشور شکل گیرد بنابراین می‌توانیم با شهرهای کشور نیز هم‌پیوند شویم و بدون این که هزینه مالی چندانی برای شهر داشته باشد، با تعامل و رفت و آمدها و استفاده از ظرفیت‌های موجود دو طرف بستری برای همپوشانی اهداف دو شهر ایجاد شود.

وی با تاکید بر لزوم شناخت بیشتر نسبت به ظرفیت‌های کشور در استان‌های مختلف برای تقویت ارتباط میان شهرها، گفت: طرح هم‌پیوندی مورد استقبال استاندار سیستان بلوچستان و سایر مقامات استان قرار گرفت و این سفر دو روزه و شوقی که میان مردم این استان بود نشان داد که هم‌پیوندی می‌تواند در معرفی بیشتر اصفهان به مردم استان‌های دیگر مؤثر باشد.

نصراصفهانی با اشاره به افتتاح طرح‌های سازمان میادین شهرداری در قالب “هر یکشنبه یک افتتاح” اظهار کرد: بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۰ ابتدا ۵۰۰ میلیارد تومان بود که به ۶۰۰ میلیارد تومان رسید و اگر این بودجه احصا شود پروژه‌های بزرگی منطبق با مأموریت‌های سازمان در شهر اتفاق خواهد افتاد.

نقش اصفهانی‌ها در دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست
وی با اشاره به سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، گفت: شهدا دور از هرگونه خودنمایی و ریا، شجاعانه از خاک، ناموس و مردم این کشور در مقابل دشمن تا دندان مسلح آن روز دفاع کردند و بر ماست که ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شهیدان از نفس افتادند اما نگذاشتند ما از نفس بیفتیم، قامت راست کردند تا ما در برابر دشمنان قامت خم نکنیم، رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند؛ هیچ سلیقه و جناحی نمی‌تواند آن‌ها را به نام خود مصادره کند زیرا متعلق به همه ملت بوده و مردم نیز قدردان ایثار و از خود گذشتگی آن‌ها هستند.
فتح‌الله معین امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روشن شدن مشی ضد استکباری انقلاب و ایجاد خودباوری و امیدواری در بین همه مسلمانان جهان سلسله توطئه‌های ویرانگری علیه مردم ایران شروع شد؛ از ایجاد غائله در نقاط مختلف کشور گرفته تا موج ترورها که می‌توانست هر کشوری را به زانو درآورد.

وی افزود: بعد از خنثی شدن این نقشه‌ها دشمنان دست به توطئه‌ای بزرگ برای محو نام ایران و ایرانی زدند یعنی جنگ تحمیلی؛ جنگی که در اولین روز خود با حمله هوایی به فرودگاه‌ها و زیرساخت‌های شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، اهواز، دزفول، آبادان و بندرعباس شروع شده و بلافاصله با تهاجم ۱۲ لشکر تقویت شده زمینی و محلات گسترده توپخانه‌ای ادامه یافت.

عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد: دیکتاتور عراق پیش از حمله با پاره کردن قرارداد مرزی الجزایر، در مقابل دوربین خبرنگاران قول مصاحبه بعدی در تهران را داد اما آنچه که در عمل اتفاق افتاد دفاع جانانه ایرانیان و زمین گیر کردن نیروهای عراقی در شهرهای مرزی توسط مردم و ساکنین قهرمان و ایثارگر این شهرها بود به نحوی که ارتش مهاجم نتوانست هیچ یک از شهرهای کشور را در اولین گام خود به طور کامل تصرف کند.

وی ادامه داد: دشمن حتی بر تمام شهر خرمشهر سلطه پیدا نکرد؛ هر چند با استقرار واحدهای توپخانه‌ای و موشکی خود در مناطق تصرفی موجب وارد شدن خسارات سنگین انسانی و مادی به میهن اسلامی ما شد.

معین خاطرنشان کرد: آنچه باعث حیرت همه مردم جهان بود بازسازی سریع واحدهای نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تجهیز و توسعه و سازماندهی واحدهای بزرگ رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آموزش و سازماندهی عظیم نیروهای مردمی و بسیج در قالب واحدهای رزمی و انجام مانورهای بزرگ آموزشی، رزمی، آماده‌سازی سریع مراکز آموزشی، تأمین تجهیزات نظامی و آموزش نیروها در استفاده از آنها، توسعه آموزش و توجیه مردم جهت بکارگیری فنون پدافند غیرعامل و بازسازی سریع مراکز صنعتی و اقتصادی مورد تهاجم بود که بسان معجزه‌ای بزرگ جریان جنگ را تغییر داد.

وی با اشاره به نقش برجسته رزمندگان اصفهانی در حماسه آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: ایثارگری و از جان گذشتگی اصفهانی‌ها نه تنها در حماسه آزادسازی خرمشهر بلکه در تمام دروان هشت ساله دفاع مقدس ماندگار خواهد ماند و این نقش‌آفرینی بر هیچ کس پوشیده نیست.
پس از گذشت ۱۴ سال از عمر کاری آخرین تیم مدیریت شهری اصولگرایان اصفهان، اصلاح طلبان توانستند با پیروزی در انتخابات شوراهای شهر در سال ۹۶، مدیریت شهری را برای چهار سال بر عهده بگیرند و بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام شهر را تکمیل کنند و خدمات فراوانی را در این مسیر از خود به جای بگذارند.

اصلاح طلبان برای ادامه روند رو به رشد خود در مدیریت شهری، باید بتوانند بار دیگر لیست منتخب خود را به شورا برسانند، اما بر اساس اخبار رسیده از روند بررسی صلاحیت‌ها، وضعیت به گونه‌ای است که آنها به هیچ عنوان توان ارائه لیستی ۱۳ نفره را ندارند.

برای بررسی دقیق‌تر وضعیت فعلی اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر و عملکرد مدیریت شهری طی چهار سال گذشته با حسین فائضی، رئیس ستاد انتخابات اصلاح طلبان اصفهان در انتخابات شوراهای شهر و روستا به گفت‌وگو نشسته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

اصلاح طلبان اصفهان پس از ۱۴ سال دوری از صحنه مدیریت شهری، برای دوره‌ای چهار ساله بر سر کار آمدند؛ عملکرد آنها را در این زمینه چگونه ارزیابی می‌کنید؟

با توجه به آمار و ارقام، عملکرد شهرداری و شورای شهر اصفهان در طی چهار سال گذشته موفق بوده است و رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان در انتخابات شورای ششم هم از ترس ادامه این عملکرد موفق بوده است. طی چهار سال گذشته بسیاری از پروژه‌های شهری که سال‌ها معطل مانده بود تکمیل شد و مدیریت در این دوره عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت. به دلیل ترس از پیروزی این تیم مدیریت شهری در انتخابات شوراها، طی هفته‌های گذشته شاهد رد صلاحیت‌های گسترده در انتخابات شوراها بودیم.

تا چه میزان جوان‌گرایی در مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفت؟

مؤلفه جوان‌گرایی در بستن لیست انتخابات شورای شهر دوره پنجم مورد توجه اصلاح طلبان قرار گرفته و به نظر می‌رسد یکی از عوامل پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات، توجه به این موضوع بود. شهرداری اصفهان طی چهار سال گذشته در زمینه به کارگیری جوانان و بانوان گام‌های مثبتی برداشته است.

امیدواریم با پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات شورای ششم، مبحث جوان‌گرایی و به کارگیری بانوان بیشتر تحقق یابد. تسلط و مدیریت بر شهری که مدیریت آن حدود ۱۵ سال بر عهده اصولگرایان بوده، کار آسانی نبود، اما طی چهار سال حرکت رو به جلو و سیاست‌های خوبی اجرا شد.

باید به جوانان اعتماد شود و در عرصه‌های مختلف تکنولوژی و فضای مجازی به کار گرفته شوند، زیرا نسل‌های دهه ۴۰ و ۵۰ با تکنولوژی بیگانه‌اند و به سختی با آن ارتباط برقرار می‌کنند. بر همین اساس لازم است با حضور جوانان در مسائل اداری از به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده شود.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان چه قدم‌هایی برای بسته شدن لیست شورای شهر انجام داده است؟ آیا مانند انتخابات مجلس دوره دهم فراخوانی برای نیروهای متخصص جهت معرفی خود به شورای هماهنگی داده است؟

هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده، درست است که نهاد شورای شهر نهادی غیر سیاسی است، اما در هر صورت انتخابات شوراها سیاسی شده و اگر نبود با این رد صلاحیت‌های گسترده مواجه نمی‌شدیم. زمانی که اشخاصی مانند آقای نصراصفهانی که چندین دوره عضو شورای شهر بوده و آشنا به امور مدیریت شهری است، رد صلاحیت می‌شود متوجه می‌شویم که ردصلاحیت‌ها بر اساس مسائل سیاسی انجام شده است.

احزاب به عنوان نهادی مدنی برای تحقق مشارکت سیاسی ساخت می‌شود و اگر فردی وابستگی فکری با احزاب سیاسی داشته باشد، باید در مقطعی این وابستگی را نشان داده باشد؛ زیرا دارد با تابلوی حزب وارد عرصه انتخابات می‌شود و تمامی عملکرد و اقداماتش با عنوان جریانی سیاسی قضاوت می‌شود؛ بنابراین نمی‌توان فراخوانی برای بستن لیست منتشر کرد. اگر قرار باشد فراخوانی منتشر شود که افراد متخصص اعلام آمادگی کنند، در جریان اصولگرایی افراد متخصص بیشتری یافت می‌شود.

اگر قرار باشد افراد ناشناسی را تحت فراخوان وارد لیست کنیم، اصولگرایان بهترین گزینه هستند؛ زیرا اگر در لیست امید تهران اشخاصی مانند مصباحی مقدم و احمد توکلی در لیست قرار می‌گرفتند بهتر بود تا برخی اشخاص که در حال حاضر در شورای شهر تهران هستند.

با توجه به شرایط سیاسی اصفهان باید کاندیدای شناخته شده‌ای را در لیست قرار داد. اینکه برخی چهره‌های ناشناس به واسطه فراخوان اعلام می‌کنند اصلاح طلب هستند، پذیرفته نیست؛ زیرا قرار است مدیریت شهر اصفهان را با چندین میلیون جمعیت عهده بگیرند که وظیفه بسیار مهمی است. بنابراین نیاز است نیروهای شناخته شده و با برنامه وارد عرصه شوند.

اگر اصلاح طلبان در لیست‌های انتخاباتی از نیروهای ناشناخته استفاده کننده و عملکرد مناسبی نداشته باشند، هزینه آن به نام جریان اصلاحات تمام می‌شود، اما اگر برای بستن لیست کامل ۱۳ نفره در انتخابات شورای شهر با مشکل مواجه شویم و از طرفی دیگر اشخاصی شناخته شده و متخصص اعلام آمادگی کنند، باید از آنها استفاده شود.

برای تأیید صلاحیت نیروهای خود با هیئت‌های نظارت رایزنی داشته‌اید؟

شورای هماهنگی نسبت به رد صلاحیت‌های کاندیدای اصلاح طلب با هیئت‌های نظارت استانی و مرکزی در حال رایزنی است. انتظار می‌رود اشخاصی که در هیئت‌های نظارت استانی و مرکزی قرار دارند بی تدبیرهایی که هیئت نظارت شهرستان با فشارهای بیرونی انجام داده‌اند را طبق قانون اصلاح و بر اساس قانون عمل کنند. متأسفانه برخی ردصلاحیت‌های صورت گرفته از سوی هیئت‌های نظارت انجام شده و مبتنی بر شرع و قانون نبوده و سلیقه‌ی است. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان رایزنی با اشخاص پر نفوذ و هیئت‌های نظارت استانی را ادامه خواهد داد.

در صورتی که شورای هماهنگی نتواند لیست کاملی برای انتخابات شوراها منتشر کند، دست به ارائه لیستی با اعضا کمتر خواهد زد؟

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان هنوز به جمع بندی نهایی برای ارائه لیست نرسیده و بر اساس شرایط در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد. ممکن است اگر شرایط هموار نباشد شورای هماهنگی با لیستی ۱۰ نفره وارد عرصه انتخابات شورای شهر شود.

در حال حاضر اصلاح طلبان مخالف حمایت از چهره‌های اعتدالی یا حمایتی هستند، ممکن است شرایط به گونه‌ای پیش برود که دست به ائتلاف با نیروهای دیگر بزنند؟

من با هرگونه حمایت از چهره‌های ائتلافی در انتخابات مخالف هستم. حتی در جمع یکدل و از یک جریان سیاسی هم اختلافات زیادی رخ می‌دهد. جامعه ایران که جامعه‌ای سیاست زده‌ای تلقی می‌شود، در تخصصی‌ترین محفل‌ها نیز اقدامات بر اساس جناح بندی‌های سیاسی انجام می‌شود؛ بهتر است جمعی که قرار است مسئولیتی را بر عهده بگیرد، از یک جریان سیاسی و متحد باشند.

اصل شورا در نظر مرحوم طالقانی بر اساس تخصص شکل گرفته، اما در جامعه‌ای سیاسی این موضوع امکان پذیر نیست؛ زیرا هر جناحی منافع مردم و شهر را در راستای منافع حزبی خود در نظر می‌گیرد. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان از ۲۰۰ چهره برای ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهر دعوت کرد که حدود ۷۰ درصد از این تعداد حاضر به ثبت نام نشدند و افراد باقی مانده نیز با رد صلاحیت‌های گسترده مواجه شدند.

هیئت‌های نظارت شهرستان اعلام کرده بودند چون در جلسات بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت‌های اجرایی حضور داشتند، نتیجه بررسی آنها را ملاک قرار خواهند داد؛ زیرا نظارت در این هیئت‌ها استصوابی نیست و تنها وظیفه دارد که بر اساس قانون بر بررسی صلاحیت‌ها نظارت کند.

متأسفانه هیئت‌های نظارت شهرستان علی‌رغم بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی، تعدادی دیگری از کاندیداها را بر اساس سلایق سیاسی رد صلاحیت کردند. به نظر می‌رسد که هیئت‌های نظارت التزام عملی به ولایت فقیه ندارد؛ زیرا ولایت فقیه فصل خطاب تأیید صلاحیت‌ها را قانون قرار داده است. بر اساس قانون اساسی، هیئت‌های نظارت باید بر اجرای قانون نظارت کنند نه اینکه مانند یک جریان سیاسی سعی کنند جریان رقیب را حذف کنند.

به نظر شما وعده‌های کاندیداهای انتخاباتی تا چه میزان می‌تواند بر هویت یک جریان خدشه وارد کند؟

جریان‌های سیاسی هستند که برنامه‌های کاندیداها را مشخص می‌کنند و در صورت پیروزی، باید پاسخگوی عملکرد کاندیدای خود باشند. و در صورتی که جریانی سیاسی، برنامه‌های خود را ارائه کرد، باید کاندیداهایی را در لیست انتخاباتی خود قرار دهد که ملزم به اجرای برنامه‌های این جریان باشند.

شعارهایی که جریان اصلاح طلبی در چهار سال گذشته در انتخابات شورای اسلامی شهر مطرح کرد، علیرغم مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، بیش از حد انتظار محقق شده است. طی چهار سال گذشته که مجموعه مدیریت شهری کلانشهرها بر عهده اصلاح طلبان بود، هیچ‌گونه تخلف مالی سیستماتیکی رخ نداد.

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شورای شهر اصفهان در این دوره، انتخاب قدرت الله نوروزی به عنوان شهر دار اصفهان بود؛ زیرا بر مسائل اشرافیت کامل داشته و انسان سالمی است. اگر شهردار سالم نباشد امور شهر به خوبی پیش نمی‌رود. امیدواریم در صورتی که زمینه برای حضور و ارائه لیست اصلاح طلبان فراهم‌شود، پیروز انتخابات باشند تا شاهد اصفهانی متفاوت باشیم.
پورمحمد شریعتی‌نیا، امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس در عملیات‌های بیت‌المقدس و فتح‌المبین دشمن بعثی را از خاک کشور بیرون راندند و با ایثار خود اجازه نداند حتی یک متر از خاک کشور به متجاوزان داده شود.

وی افزود: روح شهدای دفاع مقدس قرین رحمت الهی باشد و آرزو می‌کنیم خداوند توفیق پیروی از ایثارگری و خودگذشتگی آنان را به همه خدمتگزاران نظام و کشور بدهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: زمانی که شورای پنجم فعالیت خود را آغاز کرد، اعلام شد که به اندازه بودجه یک سال شهرداری بدهکاری وجود دارد.

وی ادامه داد: مستندات مربوط به این بدهی‌ها بر اساس زمان پرداخت مشخص است و با وجود گذشت چند سال از آن زمان، هنوز برای ارائه لیست بدهی‌های دوره قبلی دیر نشده و شایسته است شهردار اصفهان با ارائه این لیست موجب آگاهی اعضای شورای شهر و مردم در خصوص بدهی‌های دوره قبل مدیریت شهری شود.

شریعتی‌نیا خاطرنشان کرد: بدهی برای احداث پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهر عیب نیست، عیب حوزه اقتصاد فعلی کشور است که اجرای پروژه‌ها با گرفتن تسهیلات دارای بهره‌های بالا نیز مقرون به صرفه خواهد بود بنابراین دلیلی در نبود شفافیت برای اعلام لیست بدهی‌های گذشته که توسط دوره کنونی پرداخت شده وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همان زمان هم اعلام شد که مبالغی که از آن صحبت می‌شود، بدهی بوده و سوءاستفاده‌ای در کار نبوده است، گفت: باید گفته شود که نوروز سال ۹۶ حدود ۲۱ هزار سپاس‌کارت به کارکنان شهرداری داده شد، اما ریالی بابت این کارت‌ها پرداخت نکرده بودند و تسویه آن به دوره بعدی موکول شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به دو پروژه اجرا شده در دوره چهارم مدیریت شهری که بدهی آن توسط دوره پنجم پرداخت شد، افزود: پل بزرگ اشکاوند احداث شد اما بیش از ۹۰ درصد هزینه آن و توافقات اراضی موجود مسیر در این دوره مبادله و تسویه شد.

وی تصریح کرد: پل بزرگ استقلال در دوره گذشته احداث و افتتاح شد، اما بیش از ۷۰ درصد بدهی آن در دوره بعدی تسویه شد که فارغ از وام‌های سررسید است.

شریعتی‌نیا اظهار کرد: انتظار دارم به عنوان یکی از اعضای شورای ۱۳ نفره شورای شهر اصفهان از لیست پرداختی در این خصوص آگاهی پیدا کنم و اگر این موارد ذکر شد هدفم این بود که از آنان که با دست خالی این شرایط را مدیریت کردند تجلیل کنم زیرا جسارت مدیریت شهری را می‌رساند.

وی گفت: اگر زمانی اقتصاد کشور تثبیت و تحریم‌ها رفع شود، آن زمان است که هنر مدیران شهری مشخص شده و یقیناً معلوم می‌شود چقدر توانمند هستند.

خبرنگار و عکاس فهیمه کریمی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x