اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده فارس فرهنگ و هنر

احمد رضا کمالی فرماندار استهبان: بازار بَر انجیر و کماج استهبان ثبت ملی شوند

احمد رضا کمالی فرماندار استهبان: بازار بَر انجیر و کماج استهبان ثبت ملی شوند

احمد رضا کمالی سروستانی فرماندار استهبان: بازار بَر انجیر و کماج استهبان ثبت ملی شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، همزمان با هفته میراث فرهنگی، احمد رضا کمالی سروستانی ،فرماندار استهبان از کارگاه های صنایع دستی بازدید کرد و خواستار ثبت ملی بازار بر و کماچ استهبان شد.

به گزارش دریافتی از روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛ فرماندار استهبان پس از بازدید اظهار داشت : آثار به جا مانده از قلب تاریخ میراث گران بهایی است کـه بیانگر هویت عظمت و شکوه کشور است و باید از انها حفظ و حراست کنیم.

وی با توجه به وجودکارگاه‌های فعال صنایع دستی در این شهرستان تصریح کرد: روسای ادارات به خصوص میراث فرهنگی و گردشگری جهت شناسایی صنایع دستی و حمایت از تولیدات آنان در جهت اشتغال پایدار و رشد اقتصاد به دیگر شهرستان ها و استان ها نهایت تلاش خود را انجام دهند .

فرماندار استهبان در پایان خواستار ثبت بازار بر انجیر و کماچ استهبان در لیست میراث ملی شد و از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در جهت پیشبرد اهداف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تقدیر و تشکر نمود.

فرماندار شهرستان استهبان به همراه جمعی از مسؤولین ادارات از تعدادی از کارگاه های فعال صنایع دستی و اماکن تاریخی شهرستان بازدید کردند.

استهبان در فاصله ی ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قادری

بی گمان از امروز منطقە شهرستان استهبان برای همە مردم دنیا، منطقه‌ای شناخته شده خواهد بود و در آینده نه چندان دور شاهد رونق گردشگری و توسعه این ناحیه بکر که همواره با همت مردان و زنان پاک نهاد و متدین در گذار تاریخ استوار و پای برجا مانده است خواهیم بود.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x