اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب شرق شمال غرب

کد دستوری #۲۰۲۰* مخابرات درگاه غیر حضوری جدید مخابرات

کارشناس مسئول بازاریابی مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این مطلب گفت: مشترکین با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران، بدون نیاز به مراجعه حضوری، می توانند از خدمات و سرویس های مخابراتی استفاده کنند.

پایگاه خبری احوال نیوز، به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، احمد تمیزی با اشاره به فلسفه راه اندازی این سامانه اظهار کرد:  از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و پدید آمدن شرایط خاص حاکم بر جامعه، نیاز به استفاده از خدمات غیر حضوری شرکت ها و موسسات به عنوان یکی از راهکارهای جلوگیری از شیوع این بیماری، بیش از پیش ضروری شد و شرکت مخابرات ایران در همین راستا اقدام به راه اندازی کد ussd برای سهولت در ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین خود نمود.

وی افزود: سامانه #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران در زمینه تلفن ثابت، خدماتی از قبیل تلفن ثابت، پیش ثبت‌نام و پیگیری ثبت‌نام، ثبت خرابی و پیگیری رفع خرابی تلفن ثابت را به متقاضیان ارائه می‌کند.
تمیزی عنوان کرد: این سامانه همچنین برای متقاضیان در حوزه سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات (ADSL) نیز خدمات ثبت‌نام، تمدید قرارداد، خرید ترافیک، مانده اعتبار و تغییر رمز پنل  (adsl.tci)  را پشتیبانی می‌کند.

کارشناس مسئول بازاریابی مخابرات منطقه اصفهان ادامه داد: از دیگر مزایای این سامانه، ثبت شماره تلفن همراه (برای دریافت پیامک هزینه کارکرد تلفن ثابت) است و اگر مشترکی خواهان ثبت شماره تلفن همراه، برای دریافت پیامک کارکرد قبوض باشد؛ از طریق این سامانه می‌تواند درخواست خود را ثبت کند و از این خدمت مخابراتی بهره‌مند شودو همچنین این سامانه قابلیت ارائه شناسه قبض و شناسه پرداخت را به مشترکان تلفن ثابت دارد.

احمد تمیزی عنوان کرد:  مشترکین با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران می توانند شماره همراه خود را برای ارسال پیامک صورتحساب تلفن ثابت ثبت کرده و از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ به صورت غیر حضوری نسبت به پرداخت قبض اقدام کنند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x