اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

شرکت مخابرات ایران تنها شرکتی است که هیچ تغییری در تعرفه خدمات آن در مدت ۱۵ سال اتفاق نیفتاده است

شرکت مخابرات ایران تنها شرکتی است که هیچ تغییری در تعرفه خدمات آن در مدت ۱۵ سال اتفاق نیفتاده است

پایگاه خبری احوال نیوز ، شرکت مخابرات ایران به عنوان #اپراتور غالب بازار #ارتباطات کشور در مقایسه با دیگر ارائه دهندگان خدمات و حامل های انرژی، در سال های اخیر هیچ گونه افزایش تعرفه ای در حوزه تلفن ثابت نداشته، این در حالی است که مجموعه مخابرات از سال ۱۳۸۸ به طور کامل خصوصی شده و هیچ گونه بهره مندی از #بودجه های دولتی نیز شامل آن نشده است.
.
تمام شرکت های دولتی با وجود استفاده از بودجه عمومی دولت، هر ساله میزان تعرفه خدمات خود را به اندازه نرخ تورم افزایش داده اند و در این میان، شرکت مخابرات ایران تنها شرکتی است که هیچ تغییری در تعرفه خدمات آن در مدت ۱۵ سال اتفاق نیفتاده است. در مقام مقایسه، تعرفه #برق از سال ۱۳۸۲ ، مجموعا ۹۵۰ درصد، تعرفه #گاز ۱۲۰۰ درصد و تعرفه #آب، ۱۰۰۰ درصد افزایش یافته است.


.
با شرایط موجود علاوه بر سلب امکان توسعه، ادامه حیات حوزه مخابرات به ویژه در بخش #تلفن_ثابت که زیرساخت اغلب ارتباطات است، در حال حاضر با مشکلات جدی مواجه شده و کمترین انتظار شرکت خصوصی مخابرات ایران، افزایش منطقی تعرفه تلفن ثابت پس از چندین سال، به منظور استمرار فعالیت شبانه روزی و خدمت رسانی بی وقفه به مشتریان و مردم است.

کد خبر ۶۰۸۰۶۸

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x