اجتماعی استان تصاویر جنوب شرق شمال غرب مرکزی

بهره برداری از ۱۳۸ طرح مخابراتی در مازندران

پایگاه خبری احوال نیوز، بهره برداری از ۱۳۸ طرح مخابراتی در مازندران به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، در مراسمی بصورت ویدئو کنفرانسی و با حضور مسئولانی استانی ۱۳۸ طرح مخابرات در استان مازندران، با اعتباری به میزان ۹۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان مازندران در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: سوییچ eg التپه، سوییچ sg شهرک صنعتی سلیمان آباد، پایش تصویری فریدونکنار ، ساختمان شماره اتش نشانی و ایجاد ظرفیت ftth برای برخی از مشترکان از جمله این طرحهاست.

علی اصغرپور افزود: پروژه‌هایی که امروز به بهره برداری رسید پس از دهه فجر سال ۹۹ تا به امروز آماده شده است.

بهره برداری از ۱۳۸ طرح مخابراتی در مازندرانوی تصریح کرد: توازن و عدالت در طرح‌های مورد بهره برداری امروز در تمامی شهر‌های مازندران رعایت شده است.
مدیر عامل مخابرات استان مازندران خاطر نشان کرد: روستایی در مازندران نداریم که از قطعی سیستم مخابرات رنج ببرد.

علی اصغرپور افزود: ما تمامی محصولات مورد نیاز خود را از ۱۸ شرکت تولیدی استان تهیه می‌کنیم که خرید ۱۵ میلیارد تومان کابل در سال گذشته از یک شرکت تولیدی، گواهی بر این ادعاست.

بهره برداری از ۱۳۸ طرح مخابراتی در مازندرانوی با اشاره به اینکه افزایش پهنای باند از جمله برنامه‌های این ارگان برای رضایت مندی مشترکان است افزود: از مسئولان تصمیم گیر در خواستی داریم که تعرفه‌ها یک نرخ منطقی به خود بگیرد.

مدیر عامل مخابرات مازندران گفت: علاوه بر افزایش پهنای باند مخابراتی تمامی شهرستان ها ، شبکه های مخابراتی روستایی استان هم با اجرای این طرح ها نوسازی و بهسازی و سوئیج های مخابرات شهری تعویض شده است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x