اجتماعی اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تازه ترین یافته ها درباره ابتلا به کرونا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

تحرک بدنی نداشتن در مقایسه با سیگار کشیدن، چاقی، دیابت، فشار خون بالا، بیماری های قلبی عروقی و سرطان قوی ترین عامل خطر در میان مبتلایان به کروناست. نتایج نشان می دهد بیمارانی که به طور مداوم تحرک بدنی نداشتند بیشتر از افرادی که دستورالعمل های ورزشی را رعایت می کنند در بیمارستان بستری می شوند یا با ویروس کرونا جان خود را از دست می دهند.

افراد بی تحرک همچنین ۷۳ درصد بیشتر در معرض خطر بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه قرار داشتند. اگرچه هنوز به طور دقیق مشخص نیست چرا این اتفاق می افتد اما فعالیت بدنی منظم باعث بالا رفتن قدرت واکنش سیستم ایمنی بدن و کاهش سطح التهاب می شود؛ دو نقطه ای که ویروس کرونا آن را درگیر می کند.

اداره سلامت بریتانیا به بزرگ سالان توصیه می کند که هر روز تحرک داشته باشند و ۱۵۰ دقیقه با شدت متوسط یا ۷۵ دقیقه با شدت زیاد در هفته ورزش کنند. ورزش منظم سبب کاهش میزان عفونت های تنفسی ویروسی به طور کلی و همچنین بروز علایم خفیف تر در صورت ابتلا به این بیماری ها می شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x