اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

پیام دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات، هولین ژُایو، به مناسبت سالروز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی ۲۰۲۱

پیام دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات، هولین ژُایو، به مناسبت سالروز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی ۲۰۲۱

پایگاه خبری احوال نیوز ، جنبش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی ، جوامع ما را دچار چنان تحولی دیجیتالی کرده که منجر به زایش یک جامعه اقنصادی و اطلاعاتی دیجیتالی شده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل ، جامعه اطلاعاتی، به عنوان یکی از خطوط اصلی دفاعی در برابر ویروس کرنا ظاهر شده است. داستان های فراوانی از موفقیت های آن به گوشمان رسیده؛ که نقش مهم و حیاتی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی و همچنین، نابرابری های ژرف دیجیتالی در داخل کشورها و میان کشورها را به خوبی نمایان ساخته است.

در این سال سرنوشت ساز ، اتحادیه جهانی مخابرات، از روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی، در راستای یکدست ساختن جهان و نایل شدن به تحول دیجیتال در همه زمینه های کسب و کار و تمام بخشهای زندگی، استفاده خواهد کرد. و این فرصتی خواهد بود برای تقویت استراتژی های ملی کشورها در زمینه توسعه فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی، و اجرای سیاست های هوشمندانه و اقدامات موثر برای تشویق سرمایه گذاری، در فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی و مهارت های دیجیتال وهمچنین، ارتقای خدمات ما با فناوری های جدید، از هوش مصنوعی گرفته تا نسل پنجم تلفن همراه؛ که محور اقتصاد دیجیتال محسوب می شوند.

انجام همکاری ها و مشارکت ها در این برهه از تاریخ، ضروری به نظر می رسد. من از اعضای اتحادیه و سایر دست اندرکاران می خواهم که تلاش هایشان را برای به خدمت گرفتن نیروی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی ادامه دهند؛ و در راستای پیشبرد خطوط عمل اجلاس سران جامعه اطلاعاتی، دستورکار ارتباط ۲۰۳۰ اتحادیه جهانی مخابرات ، اهداف توسعه پایدار سازمان ملل، و هچنین، شعار ” مرتبط ساختن بی ارتباطان برای نیل به توسعه پایدار” کنفرانس ۲۰۲۱ توسعه مخابرات اتحادیه جهانی مخابرات، حرکت کنند؛ تا به این طریق، سرعت بخشیدن به تحول دیجیتالی، که ما شاهد آن هستیم، هیچکس را از قلم نیانداخته؛ و هیچکس را آفلاین نگذارد. 

ما مشتاق شنیدن کامیابی های شما ، و همچنین، چالش ها و درس هایی را که دراین زمینه آموخته اید، هستیم. به این منظور، از شما می خواهیم که گزارش های خود را همین حالا با اتحادیه جهانی مخابرات به اشتراک بگذارید؛ تا ما نیز در طول برگزاری جشن های روز مخابرات و جامعه اطلاعاتی، ۱۷ مه۲۰۲۱ (برابر با ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) با شعار” سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال در زمان های چالشی”، این گزارش ها را در جایگاه شایسته شان قرار دهیم.
تا آن روز، ایمن بمانید؛ تندرست بمانید و نیرومند باشید!

کد خبر ۶۰۸۰۴۵

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x