اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه مرکزی

لزوم افزایش سطح همکاری دو مجموعه مخابرات و نیروی انتظامی استان اصفهان

لزوم افزایش سطح همکاری دو مجموعه مخابرات و نیروی انتظامی استان اصفهان

در دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان با فرمانده نیروی انتظامی استان مطرح شد؛ لزوم افزایش سطح همکاری دو مجموعه

پایگاه خبری احوال نیوز ، در دیدار مدیر مخابرات منطقه اصفهان، با فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ، طرفین بر افزایش تعاملات بین مجموعه ای در راستای تامین سیاست های مجموعه های تحت اشراف خود تاکید کردند.


به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار که صبح امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ساختمان ستاد مخابرات استان برگزار شد؛ ضمن تبریک عید فطر و عرض خیر مقدم به حضار، نقش نیروی انتظامی در حفظ و حراست از زیر ساختهای مخابراتی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: حقیقتا نقش بی بدیل نیروی انتظامی در راستای پیشگیری، حفاظت و کشف سرقت های مربوط به زیرساخت ها و تجهیزات مخابراتی در سطح استان قابل تقدیر است و امیدواریم با تعاملات سازنده بین دو مجموعه شاهد افزایش بهره وری همکاری ها در آینده باشیم.


اسماعیل قربانی با اشاره به متجلی شدن نقش ارتباطات از ابتدای بروز شرایط کرونایی در کشور گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، فناوری اطلاعات و ارتباطات توانست بخش عمده‌ای از مشکلات کشور در زمینه آموزش، دورکاری، دسترسی به کالا و خدمات و سرگرمی را با بهره گیری از زیرساختهای ارتباطی در کشور رفع کند و تحت این شرایط، اهمیت صنعت ICT  در کشور برای افراد جامعه بیش از پیش مشخص شد.

وی با اشاره به نقش اساسی شرکت مخابرات در صنعت ارتباطات کشور عنوان کرد: شرکت مخابرات به عنوان قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباطی در کشور به نوعی پیشران توسعه ارتباطات کشور محسوب می شود و بسیاری از سرویس دهنده های خدمات ارتباطی برای ارائه سرویس های خود از زیرساختهای مخابرات استفاده می کنند.

قربانی افزود: در یک سال گذشته با توجه به افزایش استفاده مردم از فضای مجازی، ظرفیت استفاده از اینترنت در سطح استان  بیش از چهار برابر شد که با توسعه زیرساختهای مخابراتی توانستیم ظرفیت های لازم جهت رفع نیازهای مردم عزیز را فراهم کنیم و  طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا پایان سال پهنای باند ارتباطی تا سطح ۲۰۰ گیگا بیت افزایش یابد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، نیز در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ارتباطات، تقویت ارتباطات بین پلیس و مخابرات را منشا برکات فراوانی دانست و گفت: توسعه همکاری های این دو مجموعه می تواند علاوه بر کاهش خسارات، سرقت ها، اختلالات سرویس های مخابراتی و تعداد پرونده های قضایی، باعث افزایش رضایتمندی مردم و امنیت بیشتر در حوزه مخابرات شود. 

سردار محمدرضا میرحیدری
افزود: بحمدالله در دوماه ابتدایی امسال در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش ۳۰ درصدی سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح استان بوده ایم که انجام این مهم قطعا متاثر از همکاری موثر پلیس و مجموعه مخابرات است و امیدواریم با برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر شاهد کاهش آمار خسارات محتمل در این بخش باشیم.

وی با تقدیر از فعالیت های مخابرات در راستای اطلاع رسانی کرونا در سطح استان بیان کرد: تقویت پلیس به عنوان یک واحد خدمت رسان محض در عرصه امنیت، تقویت همه مردم و ارگان هاست و امیدواریم با افزایش تعاملات مستمر و هدفمند و  استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه مخابرات بتوانیم گام های خوبی در جهت آگاهی بخشی عمومی، اطلاع رسانی، افزایش امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی برداریم.


گفتنی است در این جلسه مسئولین بخش های مختلف نیروی انتظامی استان و معاونین مخابرات منطقه اصفهان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه موضوعات مبتلا به دو مجموعه پرداختند.

کد خبر ۶۰۸۰۳۱

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x